![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Marijke Dillen (Vlaams Blok) - 19 tot 25 april "Dankzij een familiale introductie in de politiek bekleedt ze al jaren een mandaat. Vandaag is ze Vlaams volksvertegenwoordiger voor het Vlaams Blok. De partij is ze toegewijd om haar volledige programma en omdat het volgens haar de enige partij is d |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geachte mevrouw Dillen,
ik dacht dat ik u mogelijk nog kon helpen met twee suggesties in uw campagne. 1. ik zou overwegen om de kiezer die het met deze gang van zaken niet eens is, maar anderzijds niet overweegt op het Vlaams Blok te stemmen te doen eisen om van hun partijen de uitspraak te doen dat zij er een breekpunt van maken de wet op basis waarvan u veroordeelt bent onmiddelijk terug in te trekken en indien deze partijen er niet op in gaan blanco te stemmen. Er zijn nu eenmaal veel mensen die zéér ontevreden zijn met deze gang van zaken, maar ook niet op het VB willen stemmen. 2. een mail campagne op te starten naar buitenlandse ambassades in ons land. Internationale verontwaardiging zou een grote steun kunnen betekenen. Misschien kan men een lijst van de mail-adressen van de belangrijkste ambassades op de Vlaams Blok en op de website van het Comité voor vrijemeningsuiting plaatsen. Ik ben best bereid om te proberen dit onder internationale aandacht te brengen en ik denk dat er veel anderen daar met mij mee bereid toe zijn. Meer artikels zoals in onderstaande link, dat in The Times te lezen was zouden ook zéker helpen. http://www.stephenpollard.net/001564.html |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Dank voor Uw suggesties. Uiteraard staat het iedere burger vrij te kiezen hoe hij/zij wenst. Maar het is ons recht om zoveel burgers ervan te overtuigen, zeker nu, in een periode waarin de vrijheid van meningsuiting centraal dient te staan, om te kiezen voor het Vlaams Blok en ons te steunen. Uw suggesties betreffende de buitenlandse ambassades is inderdaad interessant en zal ik doorgeven aan de verantwoordelijken. Beste groeten, Marijke Dillen |
![]() |
![]() |
#3 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En de link die u aanhaalt komt van de echtgenoot van een vlaamsblok parlementslid, voor alle duidelijkheid, het is de echtgenoot van Alexandra Colen. Das ook niet echt representatief of toch? ![]() |
|
![]() |