![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vind het wel zeer degelijk uitzien en de commentaren op andere sites zijn ook positief maar ik wil meer zekerheid. Ik heb gewoon geen goesting indien het mij niet bevalt om weer een andere os te installeren. ![]() ![]() http://www.linuxmint.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel groen è
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Is een Linux distro. Licht en snel... Ik weet echter niet hoe het zit met draadloze netwerkconnectie en hulp op fora.
Ikzelf gebruik Ubuntu en daar is een heel goed forum voor en ik ben erin geslaagd om draadloos te gaan met Ubuntu |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Linux Mint is een afgeleide van Ubuntu. Wat de verschillen zijn weet ik echter ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() maar het blijft groen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het lukt echt niet op het werk vandaag, he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze vind ik zeer mooi. http://www.sabayonlinux.org/screenshots Prachtig om te zien. Maar weet iemand ook het verschil tussen GNOME en KDE? Als leek is het soms verwarrend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Onder de motorkap kunnen grote verschillen zitten maar dat is hier niet het geval.
Citaat:
Niet veel. Ze verzorgen allebei de user interface. Sommige dingen worden net een beetje anders gedaan of er zijn meer opties om X of Y te doen. Echt wereldschokkend zijn de verschillen niet. Installeer gewoon beide en dan kunt ge bij het inloggen steeds (of eenmalig) kiezen of ge Gnome of KDE wilt gebruiken. Voor de meeste mensen is het 'n keuze in wat intuitief het gemakkelijkste werkt en wat 't mooiste oogst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik ga die mint is proberen, ziet er simpel uit en is grafisch aangenaam om te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ziet er leuk uit, die wet look en groen is rustgevend.
is die linux ook geschikt voor online gaming en een beetje compatibel met windows programma's? sorry als ik noobish klink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() pfff ik heb 8 al
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb Mint zojuist geïnstalleerd en ben tot nu toe tevreden. Anders dan XP maar toch een vertrouwde omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik ben nu een dag bezig met linux mint en het is vrij goed maar toch zijn er enkele minpuntjes.
* Installeren via scripten, niet men dada. * Geen hotmail via thunderbird en andere derden * Instellingen zijn nogal technisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Voor games heb je ook Cedega, een fork van WINE. Zij houden zelfs op hun website bij welke games wel/niet werken en of er issues zijn. Het is wel betalend maar
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() ik ben nu onlangs voor een dual boot gegaan met dus als extra installatie ubuntu 9.04. ik ben er echt enorm tevreden over! ik had een jaar geleden ook al eens een oudere ubuntu geprobeerd maar die gaf nog een hele hoop kompatibiliteitsproblemen (vooral geluid en draadloos internet). nu werkt alles vlot en gesmeerd. ik denk dat ik op lange termijn windows eraf ga kegelen..
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Zelf heb ik enkel een gmail en een walla adres, maar het moet toch mogelijk om je hotmail mails via Thunderbird te ontvangen.
Neem eens een kijkje: http://linuxdump.wordpress.com/2007/...n-thunderbird/ http://afifplc.blogspot.com/2008/01/...live-mail.html http://www.scribd.com/doc/128984/how...birdhotmail-v2
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 31 juli 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |