![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Hoe ziet U de relatie tussen het Blok en zijn 'satellietorganisaties'? Bent Uzelf niet het beste voorbeeld dat het allemaal één pot nat is? U kandideert voor het Blok, zit in de raad van bestuur van de VBJ, U bent voorzitter van het NSV (dat een aantal gezamelijke activiteiten heeft met Voorpost), u zit in de organisatie van de IJzerwake en U zit in het VNJ. Zou één van deze organisaties zich ooit keren tegen het Blok? Waar ligt het verschil met het Blok eigenlijk?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Beste S.,
Ik ben inderdaad lid van een heel aantal organisatie binnen de Vlaamse Beweging. En ja ik besteed zeer veel vrije tijd aan al die opgenoemde organisaties. (Meer aan de beweging dan aan de partij). Maar al die genoemde organisatie hebben allen 1 doel voor ogen en dat is ook het doel waar ik voor ga: Vlaamse Onafhankelijkheid. Iedere organisatie die daar aan kan meewerken zal ik ondersteunen. Al die organisaties doen dat op hun manier. Het VNJ als jeugdbeweging, de NSV als studentenorganisatie, Voorpost als actiegroep en het Vlaams Blok als politieke partij.