Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 25 april 2004, 11:44   #1
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Hoe ziet U de relatie tussen het Blok en zijn 'satellietorganisaties'? Bent Uzelf niet het beste voorbeeld dat het allemaal één pot nat is? U kandideert voor het Blok, zit in de raad van bestuur van de VBJ, U bent voorzitter van het NSV (dat een aantal gezamelijke activiteiten heeft met Voorpost), u zit in de organisatie van de IJzerwake en U zit in het VNJ. Zou één van deze organisaties zich ooit keren tegen het Blok? Waar ligt het verschil met het Blok eigenlijk?
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  
Oud 27 april 2004, 00:23   #2
Hans Verreyt

Hans Verreyt's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Hans Verreyt
Standaard

Beste S.,

Ik ben inderdaad lid van een heel aantal organisatie binnen de Vlaamse Beweging. En ja ik besteed zeer veel vrije tijd aan al die opgenoemde organisaties. (Meer aan de beweging dan aan de partij). Maar al die genoemde organisatie hebben allen 1 doel voor ogen en dat is ook het doel waar ik voor ga: Vlaamse Onafhankelijkheid. Iedere organisatie die daar aan kan meewerken zal ik ondersteunen.

Al die organisaties doen dat op hun manier. Het VNJ als jeugdbeweging, de NSV als studentenorganisatie, Voorpost als actiegroep en het Vlaams Blok als politieke partij.
Bekijk ook de nieuwe site van de Vlaams Belang Jongeren
Hans Verreyt is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be