![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Tja dat komt ervan als je niet goed oplet in de les biologie en seksuele opvoeding. Zou hij pietje tyfus hebben?
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090810_069 Laatst gewijzigd door giserke : 10 augustus 2009 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk eerder aan een vieze, vuile schimmel of moluscum contagiosum in een zwembad opgelopen.. Hij kan ook gewoon de kak gekregen hebben van al die oesters en langoustines dat hij d'r z'n kop van door z'n hol schijt.. Dat laatste hoop ik althans.. Met veel pijn, zweet en bloed zie ik hem al persen in zijn witte badjaske met bijhorend logo op z'n bladgouden troon: "Aaaah, Claire, je n'en peux plus, je vais mouriiiirr, aaaaah ça fait chieeeer..je suis en train de pisser de mon cul" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Delphine heeft een penis
![]() Laurent: "De pen is van mijn zus!" Laatst gewijzigd door Starkad : 10 augustus 2009 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling