![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn aandacht werd getrokken door een artikel in het nieuwsblad, waar iemand zegt "dat hij nog liever doodvalt dan te betalen".
Het blijkt om een verkeersboete te gaan. Zeg, lees het eerst zelf hé : link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...paign=regio-nb Dus, die man begrijpt niet dat als hij naar een voetbalwedstrijd rijdt, hij nog steeds het verkeersreglement moet toepassen. Of dat omwonenden rond het voetbalstadion, het stilaan beu kunnen worden. En zelfs achteraf begrijpt hij het nog niet, want hij denkt 'gepakt' te zijn voor zijn voetbalsupportersgedrag, in plaats van voor een gewone verkeersovertreding. (allez, ge krijgt er nog de reaksie van de polies bij : link: http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...paign=regio-nb ) Punt van diskussie: zijn die voetbalsupporters nu echt zo dom en verblind ? Of begin ik te flippen en moet de polies die zaken maar laten betijen, met (volgens mij) het risiko dat die hooligans op den duur ook vernielingen en zo normaal gaan vinden ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hij had moeten zeggen dat hij trouwt, dan mag dat blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als het gewoon eenmalig was, zou hij gewoon een waarschuwing moeten gekregen hebben, tenzij hij bleef toeteren na de waarschuwing
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De politie doet het in zijn broek van zo veel volk, dus pakken ze de enkeling aan. |
|
![]() |
![]() |