Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2009, 09:27   #1
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard Wereldbevolking opzettelijk vergiftigd met griepvaccin?

De Oostenrijkse journaliste Jane Bürgermeister heeft een klacht ingediend tegen o.m. de VN en de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) wegens poging tot massamoord door wereldwijde toediening van het vaccin tegen de Mexicaanse griep, die zij tot ‘de grootste misdaad uit de geschiedenis’ ziet uitgroeien.

Interview met Jane Bürgermeister:

http://dotsub.com/view/b0fb7146-8477...d-d68fc90b6f6d

Uitvoerige informatie in o.m. het Engels, Duits en Frans op haar website:
http://theflucase.com/

Een Nederlands artikel: http://sites.google.com/site/toymonk...xicaanse-griep
Oud 28 september 2009, 16:04   #2
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
De Oostenrijkse journaliste Jane Bürgermeister heeft een klacht ingediend tegen o.m. de VN en de Wereld Gezondheidsorganisatie (WHO) wegens poging tot massamoord door wereldwijde toediening van het vaccin tegen de Mexicaanse griep, die zij tot ‘de grootste misdaad uit de geschiedenis’ ziet uitgroeien.

Ik ken persoonlijk een arts -ik zal zijn naam niet noemen -die mij ten stelligste afgeraden heeft deze vaccin te nemen. Hij is zelfs bereid mij een vals getuigschrift te geven dat ik mij laten vaccineren heb, moest dit vaccin ooit verplicht worden ! Die man is dus bereid zijn broodwinning op het spel te zetten voor zijn overtuigingen. Volgens hem is de vaccin gevaarlijker als de ziekte zelf...Geeft toch stof tot nadenken.
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 16:09   #3
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

typische marketingsstrategie...
men creeert een vraag...
Oud 28 september 2009, 16:17   #4
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
typische marketingsstrategie...
men creeert een vraag...
Goed dat je dit eruit licht; het is het enige wat ikzelf kan beoordelen, en dát is tenminste duidelijk: dat er grote commerciële belangen mee gemoeid zijn.

De rest van het verhaal kan overdreven zijn, maar dat we het niet weten bewijst toch maar hoezeer we zijn uitgeleverd aan systemen waar we geen zicht meer op hebben en geen controle over hebben.
Oud 28 september 2009, 16:20   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Ik ken persoonlijk een arts -ik zal zijn naam niet noemen -die mij ten stelligste afgeraden heeft deze vaccin te nemen. Hij is zelfs bereid mij een vals getuigschrift te geven dat ik mij laten vaccineren heb, moest dit vaccin ooit verplicht worden ! Die man is dus bereid zijn broodwinning op het spel te zetten voor zijn overtuigingen. Volgens hem is de vaccin gevaarlijker als de ziekte zelf...Geeft toch stof tot nadenken.
Dat geeft meer stof tot nadenken dan mijn ervaring, maar die stemt ook tot nadenken: mijn tandarts heeft mij voor het eerst hierop gewezen, en ook gewaarschuwd dat ik onder geen enkel beding mij moest laten inenten of toestaan dat mijn kinderen werden ingeënt. Ze verzocht me tevens, mijn familie en vrienden te waarschuwen.

Ze beweerde, sommige ingrediënten van het vaccin zelf te kunnen beoordelen.
Oud 28 september 2009, 16:35   #6
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dat hen die niet ingeënt willen worden, zich niet laten inenten dan.
Oud 28 september 2009, 16:36   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Dat geeft meer stof tot nadenken dan mijn ervaring, maar die stemt ook tot nadenken: mijn tandarts heeft mij voor het eerst hierop gewezen, en ook gewaarschuwd dat ik onder geen enkel beding mij moest laten inenten of toestaan dat mijn kinderen werden ingeënt. Ze verzocht me tevens, mijn familie en vrienden te waarschuwen.

Tandartsen zijn dan ook experten op het gebied van het griep-virus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2009, 16:42   #8
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
lol!

Jazeker going in for the kill.
Oud 28 september 2009, 22:33   #9
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dat hen die niet ingeënt willen worden, zich niet laten inenten dan.
Laat jij je maar inenten, man. Je moet je niet generen.
Oud 28 september 2009, 22:33   #10
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Jij mag je ook laten inenten.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 28 september 2009 om 22:34.
Oud 29 september 2009, 05:33   #11
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webzwerver Bekijk bericht
Laat jij je maar inenten, man. Je moet je niet generen.
Doe ik ook niet.

Ten slotte zijn de pokken toch ook uitgeroeid nietwaar.
Oud 29 september 2009, 06:05   #12
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Of dat vaccin gevaarlijk is of niet, daar kan ik niet over oordelen.

Maar dat het totaal aantal doden van deze griep lager is dan het maandelijkse aantal doden van de gewone griep kan je terugvinden in medische statistieken.

De Mexicaanse griep is er ook plots gekomen op een verdacht goed ogenblik voor de banken en grote bedrijven.

Net op het ogenblik dat zij het nodig hadden dat de media stopte met hun doen en laten te onderzoeken en te vertellen aan de gewone burger.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 07:45   #13
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De Mexicaanse griep is een "gewone" griep die meer media aandacht krijgt. Je moet de doden van die griep bij optellen bij de andere influenza's die rondgaan. Wat als resultaat geeft dat er een paar % meer mensen overlijden aan griep.
Oud 29 september 2009, 08:10   #14
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Mexicaanse griep is een "gewone" griep die meer media aandacht krijgt. Je moet de doden van die griep bij optellen bij de andere influenza's die rondgaan. Wat als resultaat geeft dat er een paar % meer mensen overlijden aan griep.
Er is toch wel een verschil met de gewone griep, hoor. Ze is veel besmettelijker. "Gewone" griep circuleert normaal gezien niet tijdens de zomer en het begin van de herfst en deze dus wel. Haar klinische gevolgen zijn wel redelijk vergelijkbaar met de gewone griep, hoewel ze toch wel lichtjes anders reageert in het lichaam (de getroffenen zijn andere categorieen dan de klassieke slachtoffers van de gewone griep, maar niet noodzakelijk meer).

Er is inderdaad een soort conspiratie theorie die de ronde doet over dat vaccin. Ik geloof daar niks van. Als ik de kans heb laat ik mij vaccineren, hoor. Ik neem al elk jaar een spuitje tegen de gewone griep.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 08:21   #15
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb nog geen direkte bewijzen gezien dat het veel besmettelijker is. Op mijn werk hebben we 1 "officieel" geval, een direkte collega .
En tot nu toe is het daar bij gebleven.

Als die Ay Caramba griep dan zoveel besmettelijker is, ben ik echt wel gekloot.

Ben nog niet ingeënt, zit in een risicogroep als asthma "Leider".

Ik houd jullie op de hoogte.
Oud 29 september 2009, 08:33   #16
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Of dat vaccin gevaarlijk is of niet, daar kan ik niet over oordelen.

Maar dat het totaal aantal doden van deze griep lager is dan het maandelijkse aantal doden van de gewone griep kan je terugvinden in medische statistieken.

De Mexicaanse griep is er ook plots gekomen op een verdacht goed ogenblik voor de banken en grote bedrijven.
Net op het ogenblik dat zij het nodig hadden dat de media stopte met hun doen en laten te onderzoeken en te vertellen aan de gewone burger.
Goede opmerking. Vaccins brengen trouwens veel geld op. Stel je voor dat je een contract afsluit met de E.U., of met China, of beide, om al de inwoners een vaccin te bezorgen . Kassa kassa.
Ter vergelijking : de Spaanse griep, die in 1916-1918 ( als ik het wel heb ) de wereld rondraasde, maakte in drie maanden een slordige 20 miljoen doden. D�*t is een epidemie waar je " U " tegen zegt, en dan in een tijd dat de mensen veel minder reisden als nu. Er waren toen geen vlieghavens in elke stad, waar dagelijks miljoenen mensen op en af stappen , op weg, of terugkomend van het andere eind van de wereld.
We zijn zeer ver van die situatie verwijderd, en dus al dat kabaal over die " Super Gevaarlijke Griep " is zwaar overdreven. Dus waarom al dat alarmerend gezaag daarover ?

Laatst gewijzigd door webzwerver : 29 september 2009 om 08:36.
Oud 29 september 2009, 08:38   #17
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

En waarom zou die griep zelf niet dienen om ons allemaal te vergiftigen? Dan kunnen ze niemand de schuld geven, bij vaccinaties wel...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 08:52   #18
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe ik ook niet.

Ten slotte zijn de pokken toch ook uitgeroeid nietwaar.
Ik heb al andere klokslagen gehoord. Bvb dat al die ziektes, die zogezegd door de vaccins uitgeroeid werden, in feite reeds vanzelf aan het verdwijnen waren. Veel ziektes gedijen trouwens omdat er goede omstandigheden voor hen bestaan: klimaat, hygiëne, oorlog of hongersnood. Zo die omstandigheden veranderen, verdwijnt de ziekte ook.
In de Middelleeuwen bvb , hebben we in Europa een periode gekend dat het enkele graden warmer was dan nu. En laat het net in die periode zijn dat ze hier last kregen met ziektes als de pest, cholera en lepra, die gewoonlijk enkel in warmere streken voorkomen.

Laatst gewijzigd door webzwerver : 29 september 2009 om 08:52.
Oud 29 september 2009, 11:05   #19
Geert C

Standaard

Citaat:

Of hoe ook in progressieve Westerse kringen de kwakzalverij nog lang niet uitgeroeid is...
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 29 september 2009 om 11:09.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 11:21   #20
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

deze draad is alweer toppie

natuurlijk is het virus zelf gecreerd in een lab!!!!! Stel u voor zeg, de natuur kan dat nooit zelf doen, ik bedoel het bevat genetisch materiaal van 3 verschillende dieren, mens, vogel en varken!!!!

Gelukkig is het maar een oefening!!!!! Het virus zelf is weinig potent om een echte ravage aan te richten. Het werd vrijgelaten als experiment om te bestuderen hoe de pandemie zich op gang trekt, het verloop van de besmettingsgraad en de verspreiding te bestuderen, en om te zien hoe gewillig de mensen zich laten vangen door Corporate Earth, de media, en de regeringen!!!!!

Dit om het echte werk, ie een echt virulente, dodelijke stam die natuurlijk in een labo van de Masters Behind The Puppets is gecreeerd, gecontroleerd vrij te laten met als doel een ernstige reductie van de wereldbevolking.

Dat is toch wel allemaal duidelijk!!!!!!!!!! Enkel BLINDEN willen het niet ZIEN!!!
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be