Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 april 2004, 21:41   #1
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Ziehier mijn relaas in het hol van de leeuw, een Borsato fanpageforum. Dit is wel tekenend voor de ganse muziekindustrie maar toch, heb ik gelijk of ni.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Allereerst goedenavond iedereen, ik ben Belg en hoegenaamd geen fan van Borsato. Hetgeen hij brengt is niet slecht maar in die stijl is alles al beter gedaan voorheen. Dit gaat natuurlijk op voor 99% van de hedendaagse populaire muziek maar kom, dat is hier niet het punt.
Mijn vriendin en haar dochters zijn zot van Marco. Ze zijn echter niet al te kapitaalkrachtig en hadden dus liever een gewone cd versie zien verschijnen. Natuurlijk heb ik voor hen de dvd gekocht en kunnen zij die ook bekijken en beluisteren via mijn oude pc met dvd speler maar dat is helaas niet hetzelfde (op die pc) als een stereo. Ook in de wagen vormt dat een probleem. Er bestaan inderdaad dvd spelers voor in de wagen maar die blijven toch redelijk duur. In combinatie met een beeldscherm ben je al gauw € 1.000 kwijt en dit enkel om de nieuwste van Borsato op te zetten? Daarnaast gebruiken mijn vriendin en haar dochters ook wel discmans. Heb je het verschil in prijs al eens bekeken tussen een draagbare cd of mp3 speler en een draagbare dvd speler?

Ik kan dus enkel vaststellen dat dhr. Borsato en/of zijn platenfirma minachting heeft voor de minder kapitaalkrachtige fans. Persoonlijk vind ik dit een schande en ben ik blij dat ik zowiezo al een voorkeur en een gevoel heb voor zangers, zangeressen en groepen die hun ding doen met liefde voor muziek, die zingen en spelen vanuit hun hart i.p.v. de (giro) bankrekening ook al is dit mooi meegenomen en gun ik het eenieder. Dergelijke handelwijze verfoi ik echter en stimuleerd mij eerder tot een boycot, zelf moest ik het zelf graag horen.

Borsato heeft dus afgedaan bij mij, zelfs een zanger die zo vals als een kat op een of ander vrij podium "zijn" formulenummertjes in een lokaal jeugdhuis brengt kan van mij meer respect verwachten.

Ik heb niet te lang gegoogeld naar "Borsato" maar ik hoop dat ik via deze weg toch een reply kan verwachten van jullie GOD himself.

Nog te vermelden; ik heb de officiele dvd gekocht(kassa, kassa) heb vluchtig geprobeerd de muziek op cd te zetten, voor eigen (voor vriendin en dochters + mijn zus die in het geheel geen dvd speler bezit) gebruik in de wagen maar zonder resultaat. Ik heb nog wel enkele opties om deze dvd in audio-cd formaat om te zetten zonder op illegale wijze mezel een programma of een technisch hulpmiddel aan te schaffen. Eigenlijk had er bij de dvd een audio-cd moeten bijzitten, moestenze dan €25 vragen i.p.v.€20 dan had ik die voor m'n vriendin nog gekocht en had men nog €4 (wellicht meer) meer winst gemaakt. Zuiver om de opbrengsten is het hen blijkbaar niet te doen. Blijft wel dat de minder begoede niet van zijn muziek mag genieten en hoopt op idioten als ik die toch de dvd kopen. Dit is dan zelfs geen interessante commerciele zet maar zuivere minachting van de minder begoeden.Niet alleen betaald men meer voor de dvd, men is er zelfs niets mee en moet zelfs nog betalen om er van af te geraken.

Hoog tijd dat Borsato eens terug op z'n plats gezet wordt. Een succesvol zanger die het moet hebben van zijn fans. Zijn glorie dankt hij aan hen, hij kan ze op z'n minst respecteren.

Ik besef tenvolle dat ik hier op weinig gevolg kan rekenen maar dit moest ik effe kwijt. Weerleg mijn vaststelling maar als u die behoeft voelt maar verwacht geen mirakels.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2004, 10:48   #2
Gentenaar
Parlementsvoorzitter

Gentenaar's schermafbeelding

Standaard

Daar zit wel iets in, vind ik.

Als je geen antwoord krijgt kan je altijd nog terecht op de porseleinen pony (canvas)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be