![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Is de islam een achterlijke cultuur? | |||
ja, moslims zijn daar het levende bewijs van |
![]() ![]() ![]() |
12 | 60,00% |
nee, we kunnen er nog iets van leren |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() -Scheiding Kerk en Staat niet erkennen
-Discriminatie van vrouwen -Vrouwen in elkaar meppen -Rituele slachting van dieren -Muziek verbieden -Eerwraak -Sex met dieren/baby's mag volgens moslim-leider Khomeini's boek Tahrirolvasyleh -Duiveluitdrijvingen bij Voodoo -Hoofddoeken mogen niet met autochtonen trouwen van cultuur/islam/familie -Ongelovigen verkrachten/beroven/vermoorden kortom straffen (voorschrift in Koran) -Homohaat -Kinderarbeid (komt nog extreem vaak voor in Marokko, amnesty hoor je hier niet over) -Je huispersoneel als slaaf gebruiken/misbruiken -Moslima met hoofddoek mag van haar broer niet in disco komen (dan is ze immmers hoer) -Taboe op sexuele voorlichting -Gescheiden fysieke ruimten maken voor de sexen -Kledingvoorschriften voor vrouwen -Besnijden van mannen en vrouwen -Symbolen van heidense feesten zijn strafbaar -Uithuwelijken = verkrachting met goedkeuring van familie -Het familie- of clanverband boven het eigen individu stellen -Liegen/bedrog is geoorloofd als je jezelf kan verrijken -De eeuwige 'slachtofferrol'. -Gebrek aan zelfkritiek -Totaal geen interesse in cultuur emigratie-land, maar wel sociale dienst weten te vinden -Geloven dat je als "martelaar" (terrorist) in het hiernamaals wordt omringd met 7 maagden van 15 jaar -Wanneer je niet tot de islam behoort ben je heiden -Geen securalisatie geen verlichting meegemaakt -Tegen vrijheid van meningsuiting -Veel te vaak op een dag bidden -Het tegengaan van wetenschap in het algemeen -Veel aspecten van het leven die gericht zijn op een geweldscultuur -Gebrek om een rustige dialoog te voeren (mensen uit laten praten) -6 á 10 kinderen hier uitpoepen en 5 in het thuisland eveneens opgeven voor kinderbijslag -Autochtonen wegpesten zodat je er zelf kan wonen -Je vuilnis uit het raam gooien -Vrouwen in sexy kleding voor 'hoer' aanzien -Denken dat je al iemand bent zonder ook nog maar iets te hebben uitgevoerd in je leven -RESPECT eisen in plaats van het willen verdienen -Hardnekkig in je eigen taal blijven lullen terwijl je volop omringd wordt door autochtonen -Je kinderen niet afleren dat je geen straatroof mag plegen -Het fenomeen onaanraakbaren -Erbij lopen als een Gangsta (Crips/Bloods) met gestolen gouden kettingen -Met een veel te dure BMW bij de sociale dienst verschijnen -Barbie poppen verbieden -De islam kent geen diervriendelijkheid (zie de ramadan) -De islam mishandeld kinderen (besnijdenissen)
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Zoals Pim Fortuyn zei op de BBC: Islam is a backward religion.
Ni meer of minder een uit de hand gelopen sekte met geïndoctrineerde inteeltwackos en fanatieke zotten . Weg met dit sluipend gif ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een dan nog klagen waarom het VB berechtigd wordt. LEVE DE GERECHTIGHEID!!! EEN LEVE HET KONING HUIS, dan zijn jullie tenminste afgestampt ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Duiveluitdrijvingen bij Voodoo Citaat:
Citaat:
En ja inderdaad als ik in oorlog ben met tegenstander die ongelovig is, zal ik hen doden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
een islamitische indonesische vrouw is nogthans helemaaaaaal anders gekleed dan een islamitische marokkaan bvb. Citaat:
Citaat:
Citaat:
tussen haakjes, een tip: uithuwelijken is verboden in de islam Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
mag een mens niet geloven in wat hij wilt trouwens? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik lees: wijsheid, goed onderricht en gedachten uitwisselen op de beste wijze. Drie punten die ik nergens terug vindt in jouw ellenlange nutteloze lijst Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik ga men ziel niet aan jouw verkopen om respect te KUNNEN krijgen van een racist. nee, ik respecteer jouw, dus EIS ik respect terug. Citaat:
Citaat:
-Het fenomeen onaanraakbaren Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
wat is rituele slachtig denk je? voor je begin te slachten een gebedje opzeggen voor het beest. denk dat die autochtonen beenhouwers met een glimlach een beest slachten. als je in oorlogstijd nutteloos en zonder reden een beest afmaakt, is dat een zonde. Citaat:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Welpje vliegt uit de bocht als hij aan de islam denkt....
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder: Je kan het grootste deel daarvan dus ook al in diverse vormen vh christendom, het judaïsme en het hindoeïsme terugvinden (en dan spreken we nog niet over 1,5 Mia Chinezen....) Er zijn 1,5 Mia islamieten op de wereld en als jij al wat je ergens in één enkel imoslimland vindt gaat veralgemenen naar de ganse islam en het vandaaruit terug veralgemeent naar Marokkanen en Turken hier gebruik je gewoon een racistische valse logica, van het soort waarvoor 3 vzw's vh Zwart Blok in Gent terecht veroordeeld werden Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar je vergat dit te lezen: Yves Desmet schreef in DM dd 22/4/2004: Citaat:
Citaat uit het hoofdartikel uit De Standaard : Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Rebels en opstandig zijn is altijd al eigen geweest aan mij daar gaan uw quotes niets aan veranderen, helaas. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oftewel, de Islam is de enige , niet een hoop mensen die zeggen dat ze baas zijn, oh, ik vergeet effe de Ayathollah's, Imans, en het grootkapitaal. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Langs de andere kant, elk jaar opnieuw hoor ik het schrille doodsgereutel van een leegbloedend schaap.Tja, naast Moslims wonen is soms enerverend. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eneuh, Moslims mogen trouwen met niet moslim vrouwen, de kinderen zijn toch moslim.Maar visa versa niet hoor.En de kinderen zijn in dit geval ook moslim.Oftewel, zin om je zusje te zien trouwen met een agnost? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook mogen moslims geen slaaf zijn.Terwijl het wel mogelijk is deze te hebben. Citaat:
Citaat:
Niet binnen mogen... Filosoof, een druktemakertje mag niet binnen, zo'n exotisch mokkeltje met grote ogen wel. Citaat:
Citaat:
maar ja, er zijn streken op deze wereld waar het er vrij hypocriet en bekrompen aan toe gaat.Al dan niet([size=2]maar wel voornamelijk[/size]) met geloof als excuus. Citaat:
Citaat:
Met de voorschriften in de Koran, daar kan ik me voorstellen dat Mohameds vrouwen een rustig hoekje voor zichzelf wensten ja. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor vrouwen is het zelfs dat niet.En afhankelijk van de soort besnijdenis-de vriendelijke,als gepromoot door de profeet- is het een nutteloos machtsvertoon tot en met gruwelijke verminking. Oftewel, als we toch multicultureel gaan, laat mij als agnost mijn velletje houden aub, en zwaai niet met een oud boek als rechtvaardiging om me dit te ontnemen. Citaat:
Citaat:
Hoe pakken de Moslims het aan? Citaat:
Citaat:
En waarom koranverzen?Gewoon het feit dat het toch gebeurd in de naam van, is dat geen reden om argwanend te staan tegenover mensen die zelfs hun eigen religiueze weten met de voeten treden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
langs de andere kant, hoe dikwijls dat je niet hoort "racist" uit de mond van een NoordAfrikaan.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik wou dat het waar was, dat het racistisch zou zijn, die uitspraak. helaas is het een feit.Een allochtoon leert sneller waar het OCMW is, en kan er gaan bedelen met een sneller en beter resultaat. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) Moslim. Geen probleem 2)Dhimmi- oftewel jood of christene, start maar belastingen te betalen, niveau belgisch. 3)polytheist/natuurgodsdienstaanhanger/agnost/atheïst? Als man ga je dood, als vrouw heb je een kansje als slavin. Citaat:
Citaat:
Quote: Citaat:
Citaat:
Da's mijn interpretatie van de Koran, niks met rassen te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Quote: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een terroristengroep heeft wél een hoofd/leiding en een hiërarchische structuur, met daaronder een piramidaal opgebouwd cellensysteem. De enige vormen van organisatie in de islam zijn: -de sjiëten, waar een zeer beperkte structuur bestaat (ayatollah=>mollah=>gelovige) -Al Qaeida, ook met een beperkte structuur (destijds nog met CIA-hulp in elkaar gestoken) De overblijvende 90% of meer moslims in de wereld hebben nauwelijks een andere structuur dan imam=>gelovige Voor hen is godsdienst hun privézaak. Dat laat oneindig veel plaats voor diverse interpretaties over. (je kan van imam veranderen als de jouwe te streng of niet streng genoeg is naar je smaak) |
|
![]() |
![]() |