Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2004, 18:55   #1
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Bijgaand artikel verscheen in MULTINED, voorheen de allochtonenkrant, uitgegeven door een multikul-clubje. Het artikel geeft duidelijk weer hoe onze moslim-achterlijken denken over zichzelf en over Nederlanders.

Ali Tazani noemt zich moslimstrijder. Hij wil les geven om de vijanden van de islam te bestrijden. Nederland ziet hij als de grootste vijand van de islam. Integratie is volgens hem een opzetje van de Nederlanders om moslims van hun geloof af te brengen.

´Nergens ter wereld is de haat tegen de islam zo groot als in Nederland. Veel moslims denken dat Amerika de grootste vijand is, maar dit is niet waar. De Amerikaanse dreiging is niet schadelijk, de Nederlandse wel. Wij moslims zijn het slachtoffer van deze grote vijand van de islam. Wat Nederland wil is de moslims van hun geloof afbrengen door middel van integratie. Daarom worden moslims keihard aangepakt. Elke dag is er negatief nieuws in de kranten en in televisieprogramma´s.

Het integratiebeleid is bedacht om de islam kapot te maken. Ik weet zeker dat er geen integratiebeleid was bedacht als hier alleen niet-moslimse allochtonen zouden wonen. Integratie is niet alleen de Nederlandse taal leren. De Nederlanders zeggen ´integratie´ maar bedoelen assimilatie. Ze willen dat moslims zich volledig assimileren aan de Nederlandse waarden en normen, die afschuwelijk zijn. Neem bijvoorbeeld de moslimvrouwen.

Volgens Nederlanders zijn ze achterlijk en hebben ze geen vrijheid. Maar een moslimvrouw heeft een goed leven, ze wordt beschermd door de islam en de familie. Ze heeft respect. Nederlandse vrouwen verkopen zich als hoer. Hun mannen lenen hen uit aan andere mannen om te neuken. Een Nederlandse vrouw heeft geen respect, ze leeft in afschuwelijke omstandigheden. Een moslimvrouw heeft een veel beter leven. Een Nederlandse vrouw moet blij zijn als zij een dergelijk leven zou kunnen hebben. Maar de Nederlanders willen dat ze integreert. Ze sturen haar naar een inburgeringscursus om te integreren in de Nederlandse samenleving. Daar leert ze dat ze zich moet gedragen als een Nederlandse vrouw. Op die manier wordt ze ook een hoer voor Nederlandse mannen. Dat is toch vreselijk? Daarom vindt ik dat integratie schadelijk is voor de islam.

De slechte behandeling zal een gevaalijke situatie creeëren voor moslims. Nederlanders vervolgen de moslims zoals de Nazi's de joden hebben vervolgd. Na de slaven, de joden zijn wij moslims aan de beurt. Nederland verspreid de haat ook in het buitenland. Het integratiebeleid is nu overgenomen door Frankrijk en België. Het idee is "wij moeten moslims in heel Europa aanpakken". Zo heeft Hitler de joden ook aangepakt. Vertrouw de glimlach van de Nederlanders niet, want ze zijn net zo gemeen als de joden. Een jood komt alleen op je af als hij van jou wil profiteren.

Nederlanders zijn ook gevaarlijk voor andere groepen, zoals Surinamers en Antillianen die zij in de steek hebben gelaten. Maar God beschermd de moslims. Hij heeft Nederland al gestraft. Het kabinet heeft grote problemen, het Koninklijk Huis is van haar voetstuk gevallen. Nederland is in het vuur gekomen omdat zij de islam bedreigd. Hoe meer je de islam bedreigd, hoe meer schade je oploopt. Ik waarschuw Nederland geen ruzie te zoeken met God en de islam, anders zal het erger worden. Nederlanders hebben geen verstand van godsdienst, daarom weten zij niet waar de huidige ellende vandaan komt. Dit is echter maar het begin, een waarschuwing, de grote straf komt nog.

Ik begon in te zien dat ik in de grote steden als buitenlander geen kans maakt. Werkeloosheid en Apartheid hadden daar toegeslagen. Je kunt geen Nederlandse vrienden maken, Nederlandse vrouwen willen geen relatie met jou, je mag disco´s niet binnen, je komt alleen nog onder eigen mensen. Daarom verhuisde ik naar het platte land. Ik heb een aantal jaren gezworven door Nederland. Op verschillende plekken heb ik gewoond, in Heerlen, Groningen, Arnhem, de Achterhoek. De mensen waren vriendelijk, ik had altijd tijdelijke banen. Vooral in Heerlen waren er veel vrouwen met wie ik seks had. Ik was uit op tijdelijke seks, iets dat niet mogelijk is met Marokkaanse meisjes. Die zijn heel moeilijk te krijgen om te neuken. Ik wil trouwen, maar als ik met een moslimvrouw trouw moet zij naar de inburgeringscursus. Dat wil ik niet, want integratie is islam verlaten. Ik kan wel met een niet-islamitische vrouw trouwen, maar dan moet zij heel bijzonder zijn. En zij moet de islam accepteren.

Het probleem met Europa bestaat al sinds de opkomst van de islam 1500 jaar geleden. De Europeanen zijn bang voor de islam omdat wij alles afkeuren wat zij leuk en prettig vinden. Je kunt de problemen van ras en cultuur oplossen, maar de problemen van de islam kun je niet oplossen.

Europa zal moslims nooit accepteren en moslims willen islam niet verlaten. Hier is het moeilijk volgens de islam te leven, iedereen neukt en drinkt immers. Daarom vind ik dat moslims gescheiden moeten leven in eigen land. Maar ook dat is moeilijk. Want al die islamitische landen zijn dictaturen. Ze onderdrukken hun eigen mensen. Zelfs Iran, dat zich islamitisch noemt, is verwesterd. Er wordt gedronken, er zijn hoerenstraten en homobars. De gelovigen moeten deze regeringen omver werpen en een islamitische staat stichten.

Ik heb zes maanden geleden geprobeerd om mensen te mobiliseren om in opstand te komen. Ik ben naar moskeeën gegaan en een toespraak gehouden. Ik riep ze op om wakker te worden, om in te zien dat de Nederlanders ons aan het vernietigen zijn. Maar niemand luisterde. Ik heb de ambassades van Marokko, Saoudi Arabië en Jordanië benaderd. Alleen de Jordaanse ambassde reageerde; volgens hen moest ik mij aanpassen omdat ik hier woon. Op hulp van de huidige moslims hoef ik niet te rekenen.

De moslims van vroeger waren goed, ze hebben alles gegeven voor het geloof. De huidige moslims zijn vijanden van hun eigen geloof. Ze zijn achterlijk omdat ze hun mond niet opendoen. Ze willen juist integreren. Het zijn kamelendekkers. In de koran staat dat iedere moslim verplicht is het geloof te verdedigen. De meeste islamitische politici zijn ook vijanden van het geloof, ze werken immers met Nederlandse politici die de islam bedreigen. Zij hebben de doodstraf verdiend. Ook Ayaan Hirsi Ali heeft de doodstraf verdiend. Zij is een vieze slaaf die door de Arabieren is verkocht aan de Europeanen. Ze is te dom, want Afrikanen zijn dom. Als de blanken haar gebruikt hebben zullen ze haar dumpen.

De Arabisch Europese Liga, is ook niet goed bezig, die wil alleen praten, maar daar bereik je niets mee. Abu Jah Jah is een kamelenlul. We hebben al lang genoeg gepraat. Alleen een oorlog zal helpen. Ik wil mensen die echt voor de islam willen vechten, mensen die de wapens willen oppakken. Zoals Osama Bin Laden. Die is de enige echte. hij doet precies wat God wil. Alleen heeft hij het geloof niet goed begrepen. Want God heeft gezegd: "Je kunt de actie wel plegen, maar je moet jezelf niet verneuken".

Ook ik ben een moslimmilitant. Ik wil vechten voor de islam. Ik wil graag een Bin Laden-strijder zijn, ook al krijg ik de doodstraf daarvoor. Ik heb het gevoel dat ik wordt afgeluisterd, maar de AIVD kan de pot op. Het kan mij niks schelen. Als ik net zoveel macht zou hebben als Bin Laden, zou ik in de frontlinie oorlog voeren tegen Nederland. Want alleen als je Nederlanders afmaakt, gaan ze naar je luisteren. Ik heb nog geen mensen om mij heen verzameld. Als dat wel het geval was, zou ik het heus niet bekend maken.

Ik roep wel alle moslims op om onze vijanden in Nederland, Europa, en de Arabische wereld te bestrijden´.

Tot zover het artikel. En dan te bedenken dat de PvdA-prominente Hedy D'Ancona de import van dit soort middeleeuws gespuis ooit een "verrijking" voor Nederland durfde noemen.
Oud 29 april 2004, 19:03   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

tja... ik las verleden jaar dat psychiatrische problemen 10 maal meer voorkomen bij marokkaanse migranten als gevolg van inteelt.

Toch weer een grote verrijking voor de samenleving !

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 20:48   #3
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Ali Tazani noemt zich moslimstrijder. Hij wil les geven om de vijanden van de islam te bestrijden. Nederland ziet hij als de grootste vijand van de islam. Integratie is volgens hem een opzetje van de Nederlanders om moslims van hun geloof af te brengen.

´Nergens ter wereld is de haat tegen de islam zo groot als in Nederland. Veel moslims denken dat Amerika de grootste vijand is, maar dit is niet waar. De Amerikaanse dreiging is niet schadelijk, de Nederlandse wel. Wij moslims zijn het slachtoffer van deze grote vijand van de islam.
Ontroerend verhaal van "Ali Tarzani".

Aantal moslims in Nederland

Hoe meer de moslims ergens gehaat worden, hoe liever ze er blijkbaar naartoe willen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 21:02   #4
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Wil je het tegenovergestelde maar net zo absurde lezen?

!!!!!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 21:05   #5
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf

´Nergens ter wereld is de haat tegen de islam zo groot als in Nederland. Veel moslims denken dat Amerika de grootste vijand is, maar dit is niet waar. De Amerikaanse dreiging is niet schadelijk, de Nederlandse wel. Wij moslims zijn het slachtoffer van deze grote vijand van de islam.
Ontroerend verhaal van "Ali Tarzani".

Aantal moslims in Nederland

Hoe meer de moslims ergens gehaat worden, hoe liever ze er blijkbaar naartoe willen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 03:48   #6
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Ik euh... ga direct antwoorden... euh... wanneer ik bekomen ben van de euh... schok...

Abu Jah Jah is te soft voor diene gast... gah!
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 09:41   #7
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

goed dat zo'n teksten bestaan.
zo leren we de ware aard een de ware achterlijkheid en de ware haat van de islam.
stilletjes tijd voor nieuwe kruistocht...
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 10:25   #8
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Goed dat hij die domme praat in het NL durft te publiceren. Ik hoop dat de AIVD er achteraan zit.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 10:37   #9
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Wil je het tegenovergestelde maar net zo absurde lezen?

!!!!!
Als je de webstek van het Vlaams Blok gaat vergelijken met deze moslimonzin, ben je goed gek, makker! Ge moet nie overdrijven, eh!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 10:51   #10
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Het is goed voor ogen te houden dat, naar wetenschappelijk extrapolaties op basis van medische interventies, er in de stad Antwerpen alleen al:
60.000 illegalen verblijven.

De vijfde colonne!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be