![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Roman Polanski op borgtocht vrijbron Hmmm... Waarom krijg ik plots het vermoeden dat hij uiteindelijk NIET naar de VS uitgeleverd zal worden? Nu is het alleen maar een kwestie van "even Parijs bellen" en de French Connection doet de rest |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eind goed al goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hij zal wel meer geld hebben als 3 miljoen euro.....
Aftrappen naar Frankrijk, ik vermoed niet dat die hem uitleveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt hier ook veelvuldig voor.
Ik ben nog altijd de uitspraak niet vergeten van de rechter die VDB veroordeelde en ik citeer; '' Mijnheer VDB, het is dankzij uw verdienste voor het land dat de gevangenispoort niet open zwaait voor u''. Maw, een gewone burger zag wel de binnenkant van een gevangenispoort als hij hetzelfde had uitgestoken als VDB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij komtdie dus niet , wegensenkelband !!
Maar ok , wordt niettussen 4 murengeplaatst !! Lees dit eens: 1) http://209.85.229.132/search?q=cache...&ct=clnk&gl=be 2) http://www.dailymail.co.uk/news/worl...-hands-in.html 3) http://209.85.229.132/search?q=cache...&ct=clnk&gl=be
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ik wed 100 e-dollars dat Polanski over een aantal maanden in Parijs tevoorschijn zal komen
![]() Laatst gewijzigd door Bertie : 27 november 2009 om 17:15. |
![]() |
![]() |