![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Minaretten met zingende imans | |||
OK , geen probleem in onze multiculturere samenleving |
![]() ![]() ![]() |
12 | 42,86% |
Niet OK, dit past niet in de maatschappij zolang moslims een minderheid zijn |
![]() ![]() ![]() |
16 | 57,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen toch
nu moeten ze minaretten hebben, waar ze heledagen gaan zitten kwelen... http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...-in-Bern.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw 2 mogelijkheden laten ook niet veel ruimte, neem nu mogelijkheid 2; zo lang islamieten in de minderheid zijn, dat is geen optie, want áls er een islamitische meerderheid �*s, héb je geen optie of keuze meer!
[]Géén minaretten, noch moskeeën tout court! Geen tolerantie voor lieden die niet tolerant zijn tegenover anders- en niet gelovigen, geen tolerantie voor lieden die anderen niet dezelfde rechten gunnen die zij wél overvloedig opeisen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 november 2009 om 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Foute poll aangezien er de keuze niet is je nooit kan nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poll is redelijk waardeloos.
In geval 1 ga je van linkse geitenwollen sokken positiefheid uit. In geval 2 van de gezapigheid der autochtonen.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De minaretten maken in Zwitserland geen geluid ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is dat nie meer en nie minder als een bouwvoorschrift, om de authenticiteit van Zwitserland te bewaren.
Ne minaret staat niet tussen de typische zwitserse challets of huizen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Maar .... ikzet een gitaarversterker op dak , en .... http://www.youtube.com/watch?v=t-FzR16uiUM ![]() Moet wel gestemd: http://www.youtube.com/watch?v=cybOZ1ulRus Andres21 ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 30 november 2009 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() respect voor de zwitsers...
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon de volgende stap, voor ge het weet hangen ze daar speakers in, en wordt de gemeenschap 5 keer per dag opgeroepen de kont in fietsrekmodus te plaatsen. Van mij mogen die mensen dat, maar ze moeten mij er niet mee lastig vallen, dus geen speakers en geen minaret, en wat ze doen in dat zaaltje dat zij moskee noemen en wij kerk dat zal mij verder worst wezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De Islam hoort niet thuis in Europa en hun waarden staan haaks op de onze!
5 keer bidden naar Mekka per dag zorgt ervoor dat geen enkele moslim normaal kan gaan werken, maar het OCMW weten ze wel liggen!! Geen minaretten ofcourse! Aanpassen of opkrassen! Geen sluiers,Geen hoofddoeken,Geen boerka's!! Scheiding tussen werk,staat en kerk is ook bij hun nergens terug te vinden. gelijkwaardigheid tussen man en vrouw is een utopie. De Islam heeft niets te zoeken in Europa. Europa moet Europees blijven,zonder de Islam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik benpro scheiding staat & geloof/kerk !!
Voor derest , men geloof inwat menwil !! Bidt/mediteer voorwie je wil !! Hardcore4life , ik niet-geloofsgelovige een pamper mijn kop wil zetten ?? Ter verduidelijking: En bedoel een echte Pamper !! http://www.disposablediaper.net/imag...rsKingSize.jpg http://dunchant.punt.nl/upload/Qianne_eerste_luier.jpg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 december 2009 om 16:22. |
![]() |
![]() |