![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Carl Decaluwé (CD&V) - 3 tot 9 mei "Deze Kortrijkse politicus kreeg onlangs de titel 'actiefste politicus' opgeplakt vanwege het monsteraantal vragen en amendementen in het Vlaamse Parlement. Hij is thuis in verschillende beleidsdomeinen van de Vlaamse Overheid. Benieuwd of hij ook th |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Hallo
Het is een lastige zaak, de A19. In west-vlaanderen zijn heel wat mensen tegen, omdat het van de prachtige westhoek een betonnen drukte zou maken. Anderen zeggen dan weer dat het de industrie en het woon-werk verkeer gunstig zou zijn. Hoe staat u en de CD&V hier eigenlijk tegenover? |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik begrijp de bezorgdheid en weet dit dit een hekel dossier is. Er zijn uiteraard pro's en contra's voor deze verbindingsweg. Destijds werd onder impuls van Leterme een waardig alternatief voorgesteld - met omwegen incluis - Spijtig genoeg heeft deze meerderheid nog geen financiële middelen voorzien voor de realisatie van dit project. |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik begrijp de bezorgdheid en weet dit dit een hekel dossier is. Er zijn uiteraard pro's en contra's voor deze verbindingsweg. Destijds werd onder impuls van Leterme een waardig alternatief voorgesteld - met omwegen incluis - Spijtig genoeg heeft deze meerderheid nog geen financiële middelen voorzien voor de realisatie van dit project. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Indien ja, verandert het alternatief de prachtige westhoek nog altijd in een betonnen constructie? Zelfs via omwegen wordt de westhoek volgens mij een drukte. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijnheer Decaluwé, u hebt zo te zien moeite om een duidelijk standpunt in te nemen...
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijnheer Decaluwé : UW standpunt graag ... |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() Ik versta dat het een heeeel lastig punt is, en dat het een beetje naar de minder belangrijke punten doorgeschoven is.
En ik heb daar begrip voor. Toch wacht ik met spanning af tot het moment waarop Leterme een forumsessie houdt. |
![]() |