![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Voor altijd leven en voor altijd dood
![]() Natuurlijk is deze uitgangspositie waardeloos. Ik geloof niet. Voor mij heeft het leven geen zin volgens gelovigen, maar nu ik er toch ben wil ik absoluut genieten en leven. ![]() Het leven heeft dan wel geen zin, volgens gelovigen, maar ik heb wel zin in het leven. Er zijn zat fijne dingen tussen de voortdurende stroom narigheden door om mij aan vast te houden. ![]() En bovendien boezemt niets me zoveel angst in als de twee uitersten, maar in principe gelijkwaardige zogenaamde alternatieven; voor altijd leven en voor altijd dood. Dan doe ik het liever met tijdelijkheid. Maar dan wel zo lang mogelijk. Ik moet dus wel egoïst zijn. Begrijpt u? ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() In Roeselare hebben ze nog afwassers nodig voor de kapellen op den bos bouwers
|
![]() |
![]() |