![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=1R2MREG5
Citaat:
Mag men dat ook als een vorm van levensovertuiging of meer als een vorm van integratie beschouwen in de gewoontes van de maatschappij waarin men zich wil vestigen? Ik twijfelde dan ook of ik het in het ene of in het andere zou plakken... Toch een interessante kijk op de zaak, wetenden dat men al aan de vierde generatie (of nog verder?) zit, en men nog steeds met die gebruiken uit het "thuisland" verder doet! Eigenlijk een knap staaltje van hypocrisie, zeker van het mannelijke gedeelte dat er van uit gaat dat ze zich alles mogen permitteren, eventueel met meisjes van alhier, "om te oefenen" en dan tov hun eigen volk/meisjes zonder schaamte deze komedie verder blijft spelen... Die vele abortussen en herstelling van maagdenvliezen, wie betaalt dat eigenlijk allemaal? Laatst gewijzigd door andev : 27 februari 2010 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar wat ik niet begrijp: wie verzwangert de ongetrouwde allochtoonse meisjes dan als hun mannelijke landgenoten alleen maar op "Vlaamse hoeren" oefenen? M.a.w. ik vermoed dat ook op Fatima er "oefeningen" worden gehouden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
:u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar het soort onderwerp waar bepaalde mensen in een grote boog omheen lopen - goed te begrijpen waarom!
Maar het blijft wel nuttig om sommigen met bepaalde kenmerken van de verrijking kennis te laten maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() aitoe, iemand is pas moslim als hij een eeltplek op zijn voorhoofd heeft en zo lopen er hier niet teveel rond. Al de rest zijn gewoon meelopers en hebben absoluut geen recht van spreken en zijn even Haram als de zogenaamde niet-moslims. Vandaar ook dat hypocriet gedrag....die jongeren zijn trouwens niet eens in staat de Koran te lezen, laat staan dat ze weten waarover het gaat. Van horen zeggen ja....
|
![]() |
![]() |