![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom wilt het vlaamseblok zich niet integreren???
![]()
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat een relevante en interessante vraag
![]() als u niets anders te doen hebt dan het forum te bevuilen met nonsens..........
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nogal vaag, me dunkt, en het is niet omdat ik het niet snap dat U daar geen punt heeft ! Kan U dat wat toelichten ?
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eén van de beste vragen tot nu toe vind ik.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Onder het voorzitterschap van Frank Vanhecke worden de scherpe kantjes van het Blokprogramma afgevijld. Vanhecke beseft dat zijn partij zichzelf moet verkopen als een aanvaardbare coalitiepartner om het cordon sanitaire te kunnen doorbreken. Dus verkondigt hij voortdurend dat het Blok "geen extremistische standpunten vertolkt, maar slechts de stem is van de zwijgende meerderheid".
Binnen de partij richt hij de "lectuurcommissie" op om Vlaams-Blokpublicaties te controleren op racistische uitschuivers. Blokkers die in opspraak komen, zoals Roeland Raes, die op de Nederlandse televisie de holocaust in twijfel trekt, moeten ontslag nemen uit hun functies. In maart van dit jaar geeft Vanhecke zelfs toe dat zijn partij het migrantenvraagstuk misschien "te scherp" heeft gesteld. "Ik wil daar nu schuld over bekennen, zonder enige moeilijkheid", zegt Vanhecke. dit is al een gedeeltelijk antwoord zeker