![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Film over Wilders op 1 mei in première
![]() IK had er in enkele van mij vorige bijdragen al op gewezen. Geert Wilders heeft straks een wereld primeur. Precies op het juiste moment. Zijn naam zal schitteren in de Nationale en zelfs de Internationale media en deze beheersen. . Dit zal opnieuw een gruwel zijn voor de “multicultiknuffelaars: Dit heeft voor Wilders een tweezijdige effect, want juist het gebrul van de knuffelaars is een geweldige reclame, het demotiveert de kiezers van Wilders niet, wat wel het doel is. Nee, het werkt juist andersom, zijn kiezers worden er juist standvaster door. Geert Wilders woont op 1 mei in Los Angeles de première bij van een film die over hem is gemaakt. De documentaire gaat over het oprukken van de islam, dat volgens hem ten koste gaat van onze vrijheid. ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fitna 1,5...
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Zijn reis heeft hij afgelast omdat een van de filmmakers een homofobe uitspraak gedaan heeft. De vraag is nu waar die film getoond wordt. Ik denk niet dat het een tweede Avatar wordt.
|
![]() |
![]() |