![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...d-aan-UA.dhtml
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kunt het vergelijken met het domste jongetje in de klas, dat wordt bespot omdat het de tekst van het weesgegroetje niet kan onthouden, en daarop antwoordt door zijn treiteraars meppen te geven. Wat je niet in je hoofd hebt, moet je in je benen, je armen of je brutaliteit hebben: zo gaat het al 14 eeuwen lang. Quousque tandem?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#3 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Als ze het op dezelfde wijze doen? Dan is mijn antwoord ja Kalikles. Maar gaan we het nu ooit nog eens meemaken dat jij daden zoals deze verwerpt?
Valt weer op dat men direct spreekt over extremsitische moslims, wat is dan een gematigde moslim, eentje die enkel wat zaken doet omdat ze erin zijn opgegroeid maar er zelf niet in geloven? |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zullen de titel 'leve God, weg met Allah' wel heel letterlijk genomen hebben. Blijkbaar is ironie voor die aanwezige moslims vreemd, oftewel zijn die moslims erg impulsief en reageren ze voor ze weten waar het nu eigenlijk om gaat.
In geen geval goed te praten, hun gedrag.
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn nichtje van zeven is veel intelligenter dan de meeste volwassenen: ze vroeg mij "hoe kan Obama nu de Nobelprijs voor de vrede krijgen als hij oorlogen voert?"
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
+10 godwinpuntjes voor het noemen van Hitler +20 godwinpuntjes voor het noemen van zowel joden als Hitler in één zin ------- = 40 kakelverse godwinpuntjes die u op uw rekening kunt bijschrijven. En weet u wat? U krijgt er van mij nog eens 10 extra cadeau ook, vanwege de originaliteit, dat spreekt vanzelf. Dus u heeft in totaal maar liefst 50 godwinpuntjes verdiend door één totaal nietszeggend zinnetje te produceren. |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() De topicstarter staat op mijn negeerlijst, dit bedoeld om botsing en meer haat met dit soort mensen te voorkomen. Maar uit de reacties van o.a Kallikles en Hertog van Gelre, weet ik waar de topic over gaat.
Ik had ook een sms'je ontvangen om mee te doen aan de actie, maar ik ben niet gegaan, en ik had het sms'je ter plaatse verwijderd. De reden is: mensen als Barnard moeten we best negeren. Dit soort mensen zoals de tieners van sharia4belgium.webs.com, moet je gewoon negeren en de overheid moet de geschikte maatregelen opnemen om dit mensen met hun paniek- en haatzaaierij te stoppen. |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer van dat!
|
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]()
#19 |
Minister-President
|
![]() Kalikles jij bent echt een verwerpelijk stuk venijn...Een terechte lezing over een problematisch onderwerp is aanzetten tot haat? Op een uiterst platvloerse manier een academische lezing verhinderen is "zorgen dat ze niet vermoord worden"? Ik raad u aan naar een dokter te gaan en wat medicatie te halen. Over de islam kan je zoveel zinnige voorstellingen houden zoals oa. het effect op integratie maar blijkbaar zijn zulke zaken altijd haatspreken voor mensen zoals jij. Dat degene die het verstoren, de extreme wahabisten juist gigantische haatsprekers zijn lijkt je allerminst te storen...
is de islam slecht? hangt af welk deel je bedoelt. Degen die de koran letterlijk nemen, de ganse sharia, hadiths,... tot in de puntjes wensen toe te passen noem ik slecht ja. Hoe ik het vermoorden van holebi's, legale verkrachting binnen het huwelijk, gedwongen amputaties,... niet slecht zou moeten vinden is mij een raadsel. Filo: Wat is je punt, ze verstoren een lezing zonder een paar auto's in brand te steken en daar meoten we positief over zijn? Ze verstoren een lezing, die blijkbar voor Porpo automatisch haatzaaierij is, bang dat het echte gezicht egtoond wordt van de islam waarschijnlijk, en dat kan men niet goedkeuren. Het is nu niet alsof het een lezing over de folterpraktijken tegenover moslims was. |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() hoezo niemand is opgepakt ?!?
wie gaat er die organisatoren vergoeden mss ??? |
![]() |