![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarstraks nog eens een interessante discussie gehad. Een paar collega's waren de hele tijd aan het zeveren over de voetbal en de koers, twee onderwerpen waar ik absoluut geen interesse voor heb. Toen ze mij vroegen wat mijn opinie was over iets van bondscoach toestanden antwoordde ik dan ook: sport interesseert mij niet, tenzij misschien dansen.
Waarop ik als antwoord kreeg: zijde gij een jeanet dan? Nu vraag ik me af: * de hele tijd met een troep mannen achter ballen aanrennen en vervolgens samen onder de douche kruipen of * een vrouw vastpakken, tegen u aan drukken en er sensuele suggestieve bewegingen mee doen. wie is er de man en wie is er de Jeanet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pelgrim, geef toch gewoon toe dat ge een Jeanet zijt, joeng, dat is toch veel gemakkelijker hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen peiling?
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker nummer 1 maar, alleen maar suggestieve bewegingen, ... en dan nog in nen tutu ook,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie zegt er iets over tutu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "Will Tura"?!?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() With a little help from my friends ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 27 april 2010 om 18:12. |
![]() |
![]() |