![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dedecker goes ISLAM
-------------------------------------------------------------------------------- GENT - De Gentse imam Cemal Cavdarli, tot 2007 kamerlid voor SP.A, krijgt de derde plaats op de Oost-Vlaamse lijst van Lijst Dedecker. Cavdarli was al langer ontevreden over de gang van zaken binnen de binnen de Oost-Vlaamse afdeling van SP.A. Dat maakt Jean-Marie Dedecker zopas zelf bekend. Naar eigen zeggen is Cavdarli bij SP.A opzijgeschoven voor andere kandidaten van allochtone afkomst. Cavdarli is imam in een Gentse moskee en godsdienstleraar. 'Ik heb al jaren een goede band met Jean-Marie Dedecker', motiveert het oud-kamerlid zijn keuze. 'Hij is altijd rechtlijnig en hij zegt wat hij denkt. En neen, ik voel mij als allochtoon helemaal geen excuustruus.' Bij de vorige federale verkiezingen in 2007 stond Cemal Cavdarli nog zevende op de senaatslijst van SP.A. Hij raakte toen niet verkozen. bron webstek standaard allez ne rode imam Dedecker wil echt wel helemaal ver onder de kiesdrempel blijven en de laatste twijfelaar afstoten... Allez ik doe geen moeite mee rop een lijst te maken met redenen om niet LDD te stemmen aangezien DD dat zelf al meer dan zijn best doet. |
![]() |
![]() |