![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bijna een half miljoen BEF om een eeuw oude muurreclame te renoveren in het geitendistrict, Wilrijk. SP&A'er Vanderkindere weet duidelijk waar hij zijn prioriteiten legt in deze tijden van crisis. Overal zijn ellenlange wachtlijsten voor sociale huisvesting, sociale zorg voor gehandicapten, psychische hulp, ... . Goed bezig.
bron : De zondag (te verkrijgen bij de bakker) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij dat maar betaalt uit eigen zak. Het is onvoorstelbaar en ik vraag me af waar zo'n mens mee bezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() wat is het toch lekker sociaal om geld van de "gemeenschap" te vers(m)ossen !
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro renovatie van oude prullen.
Oude gebouwen vooral. Vooral dak, zink en koperwerk tegenwoordig. Het kan geen geld genoeg kosten.