Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2010, 14:57   #1
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard Corruptie ontdekt in het leger

Zware corruptie in het leger voor de verandering. Voor bijna een half miljard BEF. Een aantal militairen en handelaars zijn beter geworden van een zwendel in elektronica.

bron

Zal waarschijnlijk nog een overblijfsel zijn van DIT hier.

Hopelijk is het bij mijn werkgever niet van hetzelfde maar ik vrees ervoor. Overal waar de overheid de privé raakt is het van hetzelfde. Slecht verdienende ambtenaren zijn een gemakkelijke prooi voor de rotte appels in de privé. Kijk maar naar de wegenbouw en de betonmaffia. Allee ja, die verantwoordelijke ambtenaren en militairen zijn waarschijnlijk van hetzelfde soort als die in de privé. Ego's die aan de top geraken of toch op plaatsen waar ze weinig moeten doen en veel kunnen misdoen door ellebogenwerk en liegen en bedriegen.
De psychopaten zijn aan de macht. Overal.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 15:05   #2
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Zware corruptie in het leger voor de verandering. Voor bijna een half miljard BEF. Een aantal militairen en handelaars zijn beter geworden van een zwendel in elektronica.

bron

Hopelijk is het bij mijn werkgever niet van hetzelfde maar ik vrees ervoor. Overal waar de overheid de privé raakt is het van hetzelfde. Slecht verdienende ambtenaren zijn een gemakkelijke prooi voor de rotte appels in de privé. Kijk maar naar de wegenbouw en de betonmaffia. Allee ja, die verantwoordelijke ambtenaren en militairen zijn waarschijnlijk van hetzelfde soort als die in de privé. Ego's die aan de top geraken of toch op plaatsen waar ze weinig moeten doen en veel kunnen misdoen door ellebogenwerk en liegen en bedriegen.
Ik vrees er ook voor maar soit. Er zitten hier maar weinig mensen die er problemen mee hebben. Met corruptie bedoel ik dan. Corruptie is ok als het voor en door hun geliefde partij gebeurd.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 16:20   #3
SS Leon Bult
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht

bron

Je hebt de bende van Nijvel, maar we hebben ook de bende van Laken
SS Leon Bult is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 17:52   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

De Belgicistische graaicultuur in volle glorie.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 23:28   #5
DONG ZHUO
Burgemeester

DONG ZHUO's schermafbeelding

Standaard

l'union fait la farce !!!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be