Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2010, 16:08   #1
Bali-belly
Vreemdeling

Standaard Leidt boerkaverbod handhaven naar geweld?

ANTWERPEN - ""Ik waarschuw België. Als het boerkaverbod gehandhaafd blijft, dan is dat een pad dat rechtstreeks naar geweld zal leiden.' Anjem Choudary, leider van het in Engeland verboden Islam4UK, klonk gisteren in Antwerpen bijzonder dreigend. 'Wij zullen pas rusten als de vlag van de islam overal wappert.""

http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=156

Het lijkt erop dat men het geweld van het midden-oosten ook naar onze oorden wil exporteren.

Het enige juiste antwoord kan zijn dat wij hier de baas zijn en dat wij al die onzin uit het midden-oosten hier niet willen hebben.
Bali-belly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 16:16   #2
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop het langs 1 kant. Dan pas zal men moeten toegeven dat men iets strenger moet zijn.
Als dergelijke moslims zo blijven voortdoen in de hele wereld, dan zullen landen en zijn inwoners hen effectief pas gaan viseren. Men heeft dan ook geen andere keuze.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 17:03   #3
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zullen pas rusten als de vlag van de islam overal wappert.""
Kijk, dan hebben we hier eens een islamiet die zeker niet lui is, en dan is het weer niet goed...
Oud 24 mei 2010, 21:32   #4
grimbergen
Banneling

Standaard

Wij vlamingen zullen pas rusten als de islam verboden word.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 21:46   #5
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Wij vlamingen zullen pas rusten als de islam verboden word.
Ik weet niet waar die gasten zich mee bezig houden.
Moeten die ni werken, of zo ?

Enfin. Ze gaan hier wel wakker worden als het te laat is. Zoals steeds eh
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 21:48   #6
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik weet niet waar die gasten zich mee bezig houden.
Moeten die ni werken, of zo ?

Enfin. Ze gaan hier wel wakker worden als het te laat is. Zoals steeds eh
En als het te laat is dan zit ik met mijn gezin en centen in het verre buitenland. Ik zal dan eens goed lachen met allen die plat op den buik voor de islam zijn gegaan.
Oud 24 mei 2010, 21:53   #7
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bali-belly Bekijk bericht
ANTWERPEN - ""Ik waarschuw België. Als het boerkaverbod gehandhaafd blijft, dan is dat een pad dat rechtstreeks naar geweld zal leiden.' Anjem Choudary, leider van het in Engeland verboden Islam4UK, klonk gisteren in Antwerpen bijzonder dreigend. 'Wij zullen pas rusten als de vlag van de islam overal wappert.""

http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=156

Het lijkt erop dat men het geweld van het midden-oosten ook naar onze oorden wil exporteren.

Het enige juiste antwoord kan zijn dat wij hier de baas zijn en dat wij al die onzin uit het midden-oosten hier niet willen hebben.
Dankzij het voeden van Het Conflict en de import ervan door Belgische politici, NGO's en allerlei pseudo activisten, zal het daar inderdaad op neerkomen: de haat het geweld van het Midden Oosten wil men overal waar het té Westers is naar islamistische maatstaven overhevelen.

Vreemd genoeg werken méér Europeanen daaraan mee dan we ons kunnen voorstellen.

ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 22:14   #8
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Als een Mohammedaanse haatbaard zegt:
"Als het boerkaverbod gehandhaafd blijft, dan is dat een pad dat rechtstreeks naar geweld zal leiden."
dan valt in rede aan te nemen dat er geweld komt. Heel veel Mohammedanen zijn van mening dat geweld om het geloof te verdedigen een goede zaak is.
En deze misleide geesten die een verkeerd begrip hebben van de Islam denken dat een burka veel van doen heeft met hun geloof (dat komt uit een boekje dat wat dikker is dan de Donald Duck).
Een lichtpuntje: er zullen geen ontploffende burka's komen want burka's zijn verboden.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2010, 18:59   #9
grimbergen
Banneling

Standaard

http://www.standaard.be/artikel/deta...38060026100525

Links zwijgt. Kijk wie er ballen aan zijn lijf heeft.
Oud 25 mei 2010, 21:12   #10
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
http://www.standaard.be/artikel/deta...38060026100525

Links zwijgt. Kijk wie er ballen aan zijn lijf heeft.
Ach ja we weten het al langer als vandaag hoe de vork in de steel zit maar het heeft toch geen zin dat voor de zoveelste keer uit de doeken te doen want ze staan toch dan op hun achterste poten ons voor het vuil van de straat uit te scheiten.

Enige dat ik zeg is dat we over ons heen laten lopen en als we zo blijven dan gaan ze nog hun slag thuishalen ook. In ieder geval moet men bij mij alvast niet komen uithuilen. Want ZIJ zullen dan daar staan met de uitspraak "wir haben es nicht gewusst".

Wat die confrontatie betreft; wel laat ze maar komen dan he. Ik zal me in ieder geval blijven verweren tegen de gedwongen islamitisering of welk geloofsopvatting dan ook. Voor mijn vrijheid en leven moet ik geen seconde nadenken om te doden als deze bedreigd wordt.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 07:54   #11
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Links meldt zich: godsdienst is opium voor het volk! (en dat van een oude polytheïst als ik hihi)

Maar serieus: van dat artikel doe ik het toch bijna in mijn broek. je mag mij daar voor uitlachen, maar zulke dingen jagen me toch de schrik op het lijf. En het ergste is dat de "tweede holocaust" zogezegd van onze, Europese kant zou komen (hier op dit forum ergens onder de rubriek "godsdienst" of toch "immigratie" viel er allerlei onzin te lezen over voorbereidingen op een holocaust, soit).

Triest en angtsaanjagend.

En inderdaad ergerlijk hoe sommige andere linksen zich in allerlei bochten krommen en verdraaien om deze uitspraak toch nog te minimaliseren. Hoewel, da's eigenlijk toch niet mogelijk.
En worden die niet vervolgd voor zulke uitlatingen? Met alle respect, er zijn waarschijnlijk autochtonen die voor minder een boete hebben moeten betalen vanwege vermeende rascistische uitspraken, maar wat die daar in Borgerhout verkondigden lijkt me toch veel erger. Schandalig! Om te huilen. Heeft iemad een tissue over?

Laatst gewijzigd door Heiden : 26 mei 2010 om 07:56.
Heiden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 07:59   #12
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Op zich moet ik wel opmerken dat ze deze zaken, niet geheel onterecht, normaal vinden door al het geweld dat Amerika etc pleegt in Afghanisten, Iraq,...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 08:02   #13
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Als het nu zo is of niet, ZELFS al trekken we dat verbod nu in, dan zal DAT pad ook naar geweld leiden, want dan geven we aan dit soort volk toe.
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 08:05   #14
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Daar zit iets in. Maar wat Amerika daar doet, daar zijn het ook niet alle "vuile Westerse honden" mee eens he. Deze uitspraken echter zijn niet alleen bedreigend, maar ook krankzinnig: ze zullen niet rusten vooraleer de islam in Europa heerst? Komaan zeg. Ik hoop echt dat dit maar een marginaal groepje is.

Laatst gewijzigd door Heiden : 26 mei 2010 om 08:07.
Oud 26 mei 2010, 08:08   #15
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heiden Bekijk bericht
Daar zit iets in. Maar wat Amerika daar doet, daar zijn het ook niet alle "vuile Westerse honden" mee eens he. Deze uitspraken echter zijn niet alleen bedreigend, maar ook krankzinnig: ze zullen niet rusten vooraleer de islam in Europa heerst? Komaan zeg. Ik hoop echt dat dit maar een marginaal groepje is.
Ik denk dat we dat allemaal "hopen"
Oud 26 mei 2010, 08:14   #16
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Zelf zeggen ze dat er 40milj. Europese moslims achter hen staan. Gelukkig maar een klein percentje van alle moslims die ondertussen in Europa zitten (). Nee, alle gekheid op een stokje, je hebt inderdaad gelijk: we moeten voet bij stuk houden met dat verbod.

"Democratie is de hel" allez komaan! Wat een arrogantie, het is dankzij diezelfde "helse" democratie dat ze hier hun "paradijselijke" islam kunnen uitleven, he.

Laatst gewijzigd door Heiden : 26 mei 2010 om 08:19.
Oud 26 mei 2010, 08:34   #17
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Oh ok zeg ook niet dat ik hun daden of uitspraken goedkeur. Ik stel gewoon dat als ze de passieve goedkeuring van Israël zien (we hebben veel meer drukkingsmiddelen dan we gebruiken) kan ik deels begrijpen waarom ze zelf zo'n uitspraken doen. Zij beschouwen ons standpunt als "we zullen niet rusten voor er overal democratie heerst". We moeten deze daden niet toelaten maar ik stel wel dat we steviger zouden staan moesten we zelf ons blazoen eens oppoetsen en Israël tot een oplossing dwingen ivm de Pallestijnen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2010, 08:35   #18
plakker
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Oh ok zeg ook niet dat ik hun daden of uitspraken goedkeur. Ik stel gewoon dat als ze de passieve goedkeuring van Israël zien (we hebben veel meer drukkingsmiddelen dan we gebruiken) kan ik deels begrijpen waarom ze zelf zo'n uitspraken doen. Zij beschouwen ons standpunt als "we zullen niet rusten voor er overal democratie heerst". We moeten deze daden niet toelaten maar ik stel wel dat we steviger zouden staan moesten we zelf ons blazoen eens oppoetsen en Israël tot een oplossing dwingen ivm de Pallestijnen.
Vind u dan dat het ons recht is ons te moeien tussen Israël en de Pallestijnen?
Oud 26 mei 2010, 08:44   #19
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Absoluut waar. Maar ze moeten bij ons niet hetzelfde "zwart-wit"-denken veronderstellen, zoals ze dat zelf schijnen te gebruiken. Het is niet omdat ik, of andere Vlamingen, zich niet behaaglijk voelen bij de islamisering van België, dat we daarom alle moslims verduivelen en geen medelijden zouden hebben met de Palestijnse moslims (en andere slachtoffers van jeweetwelwat). Wat in Palestina gebeurt, kan gewoon niet. Maar daar mogen wij Europeanen, en zeker een Duitser als ik, natuurlijk niets van zeggen, om redenen die wel bekend zijn. Een joodse journalist had vorig jaar in een artikel zelf geopperd dat de Europeanen het optreden van Israël in de Gazastrook enkel afkeuren om zich van de schuld van de holocaust te bevrijden. Waar haalt die het lef vandaan? Joden, moslims, christenen,... Een enkele god maar zoveel ellende. Ik weet wel waarom ik buig voor zgn "afgodsbeelden", die zijn tenminste oprecht.

Ter illustratie:
http://www.youtube.com/watch?v=AZQgfOngLz4

(Sorry als ik nu afwijk van het eigenlijke thema)

Laatst gewijzigd door Heiden : 26 mei 2010 om 08:46.
Oud 26 mei 2010, 08:55   #20
Heiden
Vreemdeling

Standaard

Dat bewuste artikel heb ik even gezocht en gevonden (ook wel in het Duits):
http://www.zeit.de/2009/15/Oped-Gaza

Sorry, ik weet het, ik wijk geheel af van het thema.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be