![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In mijn agenda is zaterdag 22 mei nog helemaal blanco. Ik stel voor dat de forumleden van politics.be hem voor mij invullen.
Opgelet: elk forumlid mag slechts één uur invullen. De eerste 24 forumleden die reageren bepalen dus 1 dag uit mijn leven. Het schema mag geen verplaatsingen van meer dan 30 minuten bevatten (ik woon in Antwerpen en heb geen auto) en geen overtredingen van de wet. Het moet gaan om bezigheden waar geen andere mensen bij betrokken zijn en die geen fysieke/psychische letsels of de dood tot gevolg hebben. Kopieer onderstaand schema en vul een uur in: 00.00: 01.00: 02.00: 03.00: 04.00: 05.00: 06.00: 07.00: 08.00: 09.00: 10.00: 11.00: 12.00: 13.00: 14.00: 15.00: 16.00: 17.00: 18.00: 19.00: 20.00: 21.00: 22.00: 23.00: P.S. Ik zet veiligheidshalve 8 jokers in, waarmee ik op de dag zelf 8 uren naar keuze kan vervangen. Het reglement kan ten allen tijde door mij aangepast worden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 01.00 :
masturberen tot ge 5 keer klaargekomen zijt
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Wat een spelletje! Je riskeert wel wat, hoor, Pyramus! Wat zou je zeggen van dit: 12u Jezelf es lekker verwennen...
![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() 14u: Waar je ook bent, je zingt de eerste 3 strofes van de Internationale (de originele versie in het Frans). Luid genoeg zodat minstens 5 omstaanders het hoorden. De rest van het uur dwaal je wat rond, zo leer je ook eens wat verveling is.
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is twee keer ook goed? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ge kiest om 12 u uwen bisschop te melken zoals Mieke voorstelt, en dan kan ik iets anders voor u plannen.?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() 2.00: Microgolf spelletjes:
- neem een appelsien, kieper dat rond raaiend ding uit de microgolf, bedek bodem met olijfolie, leg appelsien tegen rechterwand, met gaatje tegen rechterwand. doe zelfde met een tweede appelsien. Zet microgolf over aan: racen!!! - test of een ei echt ontploft als ge het in de microgolf over steekt. - test of ammuminiumfolie echt bliksem geeft in microgolf. 3:00: schilder uw schaamhaar purper (wel zilverpapier rond uw spel doen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() ik zou zeggen de special olympics es gaan bekijken, maar dan moet je een verplaatsing doen van exact 60 minuten (openbaar vervoer: centraal station
![]() Daarom stel ik voor om uw eigen "special olympics" te doen. 06.00 45 minuten joggen in het park in Antwepen (dat park niet ver van het gerechtshof). (u gaat met de fiets tot daar en terug) optie: verkleed als militant van Groen! (T-shirts en dergelijke verkrijgbaar in het Groen!-huis in Berchem (Statiestraat 146, 2600 Berchem)). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Trouwens: één uur per persoon. |
||
![]() |
![]() |