![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkse krant kopt bv met "Fitnamaker wint".
http://www.nu.nl/nieuws/2266987/mult...winst-pvv.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ze hebben nog geluk dat PVV niet de grootste partij geworden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Veel te weinig zetels. spijtig genoeg. Hopelijk komen ze niet naar hier. We hebben al veel te veel islamgekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer je met "ze" Nederlandse Turken en Marokkanen bedoelt, die zijn er al hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() "We apologize for the 1,5 million dutch people that voted for Geert Wilders.
We apologise to the world for the 1.5 million Dutch people who voted for Geert Wilders' Freedom party (PVV) in our National elections that took place on the 9th of June 2010. The PVV is a right-wing party that promotes fear, hatred and racism. The majority of Dutch people do not support the ideology of the PVV and would rather not see them be a part of our government!!" http://www.facebook.com/group.php?gid=120636547978249 "20,000 Members within one day," Laatst gewijzigd door artisjok : 11 juni 2010 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd je ziet het verschil duidelijk met de belgische of turkse belgen zij zijn tenminste de nederlandse taal machtig!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat de 'traditionalisten' van de Nederlandse politiek hier nu eindelijk lessen uittrekken en hun verouderde politieke correctheid stilaan laten varen. De Nederlandse burger heeft nu duidelijk laten blijken dat men er niet mee gediend is vrouwen als vuilniszak (oeps, moet ik bourka zeggen ?) door de straten te zien rondlopen en dat groepjes 'jongeren' 's nachts niet op straat rondhangen om de sterren te bestuderen. In deze situatie heeft Vlaanderen wat voor gidsland voor Nederland gespeeld. Ik heb de indruk dat met de vroegere successen van het VB alhier de traditionele partijen een toch iets minder belachelijk discours t.o.v. vreemdelingen is gaan voeren. Nederland zal hierin waarschijnlijk volgen. Nu noemen mijn Nederlandse politiek correcte collega's ons bourkaverbod nog onomwonden 'racistisch', hopelijk komt er binnenkort een ommezwaai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Nederland beginnen ze nu ook het licht te zien.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs oude Marokkanen spreken er schande van. Het is overgens een misverstand dat Wilders hen allemaal zou willen deporteren. Wie zich goed gedraagt kan gewoon een burger zijn. http://www.youtube.com/watch?v=GSE_OiJ0HuI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De scooters waren niet te vinden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is je punt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() 'De Nederlandse burger' heeft alvast niet op de PVV gestemd omdat hij meer islamisering, meer criminaliteit, meer geldverslindende linkse hobbies, meer belasting betalen en/of meer immigratie wenselijk acht. Dat staat alvast als een paal boven water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wordt hoog tijd dat nu ook de Nederlandse politiek haar naïeve tolerantie ten overstaan van extemisten en fundi's laat varen. In België zie ik dankzij het vroegere succes van het VB al enkele jaren toch enige mentaliteitswijziging. Ik weet niet of u veel rondloopt in Nederlandse grootsteden, maar ik vind het als atheïstische westerling ronduit shockerend dat ik in een supermarkt in Den Haag aan het loket bediend wordt door een vrouw waar enkel de ogen nog zichtbaar van zijn of dat ik in Amsterdam Zuid een moskee passeer alsof ik in Saoedie-Arabië rondrij. Tijd om aan zulke 'tendensen' ook bij onze Noorderburen paal en perk te stellen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"zolang andere partijen de problemen blijven ontkennen" is toch wat kort door de bocht. Welke partijen had je in gedachten? |
|
![]() |
![]() |