Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Bekijk resultaten enquête: Heeft u zich laten leiden daar de verkiezingscampagne?
Ja, ze bepaalde mijn stemkeuze 3 25,00%
Nee, ze bepaalde niet mijn stemkeuze 9 75,00%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 12 juni 2010, 09:20   #1
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard Heeft deze campagne uw kiesgedrag veranderd?

Allez de campagne is uitgezongen.
Morgen is het aan ons.
Ik zou wel eens willen weten of zo'n verkiezingscampagne invloed heeft op uw kiesgedrag.
Of maakt het geen enkele indruk op uw politieke keuze, en blijft u stemmen op de partij waarvoor je meestal stemt.
De Prof is offline  
Oud 12 juni 2010, 09:23   #2
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik zou voor één keer NVA stemmen i.p.v. VB, gewoon om nog meer gewicht in de schaal te leggen. Anderzijds twijfel ik ook weer, immigratie en vreemdelingenproblematiek is nog altijd geen (groot) punt bij de NVA en dat vind ik ook wel erg belangrijk.
poekieJ is offline  
Oud 12 juni 2010, 09:27   #3
an1958
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Allez de campagne is uitgezongen.
Morgen is het aan ons.
Ik zou wel eens willen weten of zo'n verkiezingscampagne invloed heeft op uw kiesgedrag.
Of maakt het geen enkele indruk op uw politieke keuze, en blijft u stemmen op de partij waarvoor je meestal stemt.

Campagne heeft geen invloed gehad op mijn kiesgedrag.Alléén was het wel interessant eens alle standpunten te horen,van de verschillende partijmensen,en hun non-verbale communicatie te bestuderen.WasZéér Leerrijk
om zoveel mensen eens aan het woord te zien.
Inderdaad,morgen is het dus aan ons.ben écht nieuwsgierig naar den uitslag,maar zal er mijn slaap niet voor laten;
an1958 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be