![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslimslanden roepen en tieren zo hard ze kunnen wanneer een paar mensen sterven bij een Amerikaanse of Israelische aanval op terroristen of aggressieve activisten.
Maar zelf slachten ze met de regelmaat van een klok massa's onschuldige moslims. Geen tien doden, maar groepen van 40, 60 en soms meer dan 100 of 200 doden, inclusief vrouwen en kinderen. Met ook een meervous aan gewonden. Niemand die klaagt, geen moslimleider die er zelfs naar omkijkt. Begrijpe wie begrijpen kan. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik zie dit eerder als een politieke aanslag dan een 'religieuze'.
Vergelijk met Noord-Ierland vroeger.
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() is dit niet daar waar die amerikaantjes zo hypocriet en valselijk over een "succes" spreken sinds hun "surge" ???
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 8 juli 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 8 juli 2010 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar het mij om gaat is het volgende: De oorlogen waarbij het Westen betrokken zijn en er moslims sneuvelen lokken hysterische reacties uit, overal ter wereld, vooral in de moslimlanden. Tienduizenden moslims lopen verontwaardigd de straten op, moslimleiders allerhande schreeuwen hun scha en schande uit en roepen op tot wraak , de VN wordt erbij geroepen, wekenlange zever in alle media, noem maar op. Maar de meest gruwelijke moordpartijen, die bijna wekelijks gebeuren in Pakistan, Afghanistan, Algerije, etc... en waarvan vandaag weer eens een triest voorbeeld te zien was in Bagdad, waarbij nog veel grotere aantallen vrouwen en kinderen telkens weer - zomaar - worden afgesacht door mede-moslims, daar hoor je geen enkele moslimleider over klagen, in gans de wereld geen halve moslim die op straat komt, geen enkel bericht van afwijzing. Laat staan enige discussie erover in de veiligheidsraad. Met andere woorden : 10 dode aggresievelingen op een boot doen meer stof opwaaien dan honderden vrouwen en kinderen die worden uitgemoord, en nog eens zoveel meer verminkt. Omdat het laatste door 'broeders' is gebeurd. Dat maakt blijkbaar deel uit van de mentaliteit van de Moslimgemeenschap. Bij ons maken bijvoorbeeld Louis Michel of Phara de Aguire er blijkbaar ook deel van uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bullshit evenveel religieus als in Noord Ierland alleen met veel en veel meer doden tot gevolg
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Burgeroorlogen, vieze dingen. Wie heeft dat land ook alweer naar de haaien gehaald en ten prooi gelegd voor fundamentalisten in een anders seculiere staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Saddam Hoessein
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik het nog eens herhalen? Het gaat over de hysterische reactie van een gemeenschap tegenover de anderen, terwijl die zichzelf nog veel meer gruwel aandoet en hier blijkbaar geen problemen mee heeft. Daar misschien een uitleg voor? .... Vertel. Laatst gewijzigd door Antoon : 8 juli 2010 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Offtopic is het niet. Ik kan begrijpen dat ge er niet graag aan herrinnerd wil worden. Maar dan hier ook geen krokodillentranen. Eigenlijk vind je dit goed nieuws maar misbruik je het om moslims zwart te maken.
Daarom kan ik ook niet ernstig in dialoog gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Antoon, u gaat me toch niet vertellen dat u inzit met deze afgeslachte moslims?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uiteraard wil ik ook niet dat onschuldigen worden opgeblazen, van gelijk welk geloof. Hoewel ik eerlijkheidshalve moet bekennen; liever daar een bom dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel formeel ontken is dat ik de moord op tientallen onschuldige burgers 'eigenlijk goed vind'. Door dit te schrijven degradeert u uwzelf. Citaat:
Het is heel erg dat diezelfde gemeenschap die zoveel lawaai maakt bij ook maar een verkeerde cartoon op dit moment gewoon niets laat horen of zien. Het raakt ineens hun eigen koude kleren niet aan. En daar hebt u absoluut niets over te vertellen. Dat is de ware reden voor uw onzin hierboven en voor uw weigering om 'in dialoog te gaan'. Laatst gewijzigd door Antoon : 8 juli 2010 om 14:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Voort praat je de slachting van kweet niet hoeveel onschuldigen goed. En nu ga je beweren dat je dit erg zou vinden?
De hyocrisie van christelijke fundamentalisten leg je hier wel knap bloot. Al goed dat hun ballonnetje al lang doorprikt is en er geen rekening mee wordt gehouden wat ze te melden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal er ook niet van komen, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |