![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Israëli's openen vuur op demonstranten: minstens tien doden
Leger opent onderzoek 13:56:12 Bij de acties van het Israëlische leger in de vluchtelingenkampen in Rafah zijn totnogtoe al 33 doden gevallen. afp RAFAH- Het Israëlisch leger heeft vandaag minstens tien Palestijnse betogers gedood in een vluchtelingenkamp in Rafah. Sommige media spreken zelfs van 22 doden. [size=6]De Israëli's bestookten de mensenmassa met helikopters en tanks.[/size] [size=7]De meerderheid van de slachtoffers zouden kinderen zijn. [/size] De zowat 3.000 betogers waren op straat gekomen om te protesteren tegen een Israëlische inval in een naburig vluchtelingenkamp. De Israëli's zouden minstens vier raketten en vier tankgranaten hebben afgevuurd. Er vielen ook minstens veertig gewonden. De ziekenhuizen kunnen de toevloed van slachtoffers niet aan. Shabtai Gold, een woordvoerder van Dokters voor Mensenrechten zegt dat het leger ziekenwagens verhindert om ter plaatse te komen. Bij de inval van het Israëlische leger in de vluchtelingenkampen in Rafah zijn nu al in totaal 33 doden gevallen. In de zogenaamde ,,Operatie Regenboog'' kamt het Israëlische leger de kampen uit op zoek naar terroristen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() http://www.hbvl.be/nieuws/Buitenland/default.asp?art={8B9A0586-124E-442D-84C6-C1BE705BFBB7}
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() B U I T E N L A N D.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik dat artikel met die titel hier plaatsen, dan werd ik onmiddellijk voor antisemiet uitgescholden. Net zoals enkele dagen geleden gebeurde toen ik me afzette tegen de Israëlische kolonisatie- en vernietigingspolitiek. Nochtans heb ik nooit dergelijke woorden ("joods uitschot") in de mond genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het getuigt inderdaad niet van veel politiek doorzicht. Een week geleden zijn er meer dan honderduizend Israëlische joden op straat gekomen om tegen de bezetting van de Gazastrook te protesteren. Daarnaast zie ik niet in wat een jood in bv. Antwerpen met de huidige toestand daar te maken geeft. Het is stom om het heel het joodse volk als een reacteonaire massa voor te stellen, net zoals het idioot is om iedere Amerikaan aan te vallen omdat er toevallig een idioot president is geworden omdat een paar bejaarden in Florida het juiste gaatje niet vonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van Kaiser in niet veel anders te verwachten. Die vent post hier trouwens onder twee namen om dan zichzelf nog eens te kunnen tegenspreken. Hoop dat ik weeral niet de enige ben die dat door heeft.
En hij gaat het dan nog onder binnenland posten om racistische redenen. Buiten met die vent. Zend hem naar Gaza! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, het enige nuttige dat ie doet is nieuwsfeiten hier posten. Ik ben begonnen om als ik op iets van hem antwoord zijn provocatieve commentaar uit de quote te gooien en te antwoorden op het nieuwsfeit alleen. Anders eindigt het toch maar weer in een politiek over en weer geshot. Ik moet soms lachen als ik de reacties zie die over z'n commentaar gaan in plaats van het topic. En ik wed dat Kaiser dat ook doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Arme kindjes, slechte ouders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
In de context van hun kultuur is dat normaal.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ga niet zeggen dat ze hun kinderen voor Israelische tanken gooien , maar ze kicken wel op de melodramatiek van het beeld van een kind die een steen naar een tank gooit of een kind met een speelgoed AK in zijn hand. Het is niet zo verkeerd om te zeggen dat Islamitische culturen een beetje de dood verheerlijken. |
||
![]() |
![]() |