![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Opritten voor garage's zijn hun specialiteit (NIET dus)
koop nooit een bouwwerk aan de deur of van onbekenden - gebruik aannemers met referenties bij bekenden !
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ede bij Erpe-Mere en Haaltert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EDE - Op de Edese heide, in het losloopgebied voor honden nabij de Drieberg, is een hond aangevallen en gebeten door een wild zwijn. Waarschijnlijk heeft de hond het varken geroken en is vervolgens achter het dier aangelopen. Kennelijk heeft het wilde zwijn zich bedreigd gevoeld en de hond gebeten.
De hond liep daarbij een flinke wond op. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 5 augustus 2010 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik passeer daar dagelijks met de trein.
Men is daar momenteel bezig met de perrons te verhogen, het ziet er nu dus al totaal anders uit dan op die foto. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 5 augustus 2010 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb daar een 10 jaar opgestapt. met die werken ben ik content dat ik dat nu niet meer moet doen...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zijn al lang bezig ,
http://www.flitsnieuws.nl/nieuws/?co...detail&id=8334 Citaat:
![]() en - niks van "dwingende" of "agressieve" wijse gemerkt ... het is nethetzelfde zoals met getuigen van Jehova , ze voelen blijkbaar wie zou daar intrappen , na twee minuten waren ze al weg ... ![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 5 augustus 2010 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |