![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() AANDACHT!!!!!!!!!!!!!!!!! DIT IS EEN BOODSCHAP VAN LEVEN EN DOOD........ Enkele maanden terug zadelde ik min of meer mijn moeder en stiefvader op met twee nieuwe katten, twee zusjes van ongeveer 9maanden oud toen. We zochten mensen om ze over te nemen maar zonder resultaat. ergens ben ik daar wel blij om want ben enorm gehecht geraakt aan die twee schatjes. Maar gedurende de lange romantische nachten van april-mei gingen de meisjes op stap . hier volgt hun verhaal. Mistie en Domino vonden al vlug enkele vriendjes en vriendinnetjes in hun nieuwe thuisplaats. ze beleefden enkele plezante avonturen maar de tweeling werd ook geconfronteerd met het vrouw-zijn. Ze ontdekten mannen.en de daarmee gepaard gaande liefdesprikkelen. Beiden werd hun hartje gestolen door casanovakat en trapten ze beiden in zijn liefdesspel. Maar nadat casanovakat hen beiden hun onschuld en maagdenvliesje ontnomen had verdween mijnheer met de noorderzon.Mistie en Domino bleven alleen achter nadat ze een trieste levensles hadden ondervonden. Gelukkig konden ze in hun nieuwe thuis terecht bij hun nieuwe mamakat. MAAR Domino kreeg last van ochtendmisselijkheid en Mistie voelde zich ook niet katlekker.Gevolg Mistie en Domino samen met mamakat naar mijnheer doktor. En ja daar zagen ze op het echografiescherm hun bolle buikje volop in beweging. Ja beiden werden mama binnen enkele weken.Maar de bozekatfamilie, met name mama en stiefpapa van mamakat, wilden geen overgrootouders worden.Maar abortus kwam ook niet ter sprake want dat wilden beide mamakes in wording niet.Dus werd er het volgende besloten. Mistie en Domino mogen bevallen in hun nieuwe thuis bij mamakat maar de kleintjes moeten na zes weken mamaliefde gekend te hebben weg naar een andere liefdevolle aandachtschenkende familie. WIE KAN DEZE WEESJES OF ENKELE ERVAN OF ZELFS EENTJE MAAR OPVANGEN EN HEN VEEL LIEFDE EN KNUFFELS SCHENKEN????????? ANDERS MOETEN ZE NAAR HET ASIEL EN IEDEREEN WEET WAT VOOR TRAUMA'S DIERTJES DAAR OPLOPEN?! KAN IEMAND ONS HELPEN? Dit zijn de twee moederkes in wording. Domino en Mistie Dit zat in mijn mailbox vandaag. Uit de regio Antwerpen, mocht iemand geïnteresseerd zijn, stuur ik de contactgegevens wel door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() niemand?
verzuipen dan maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het over die poesjes in je signature? 8)
![]() Nee, sorry, ik ben dol op katten, maar ik kan er (momenteel) echt niet voor zorgen. De sofa en de gordijnen zijn mij trouwens zeer dankbaar.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wa een ket ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien we hem nog een beetje tijd geven dan kan hij zich wel een plaatsje in het lijstje Guderian, Vlaanderen72,... veroveren.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mitgard is gortdroog ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zou ook zeggen: verdrink die poesjes. Mijn poes heeft vandaag nog een roodborstje van haar leven berooft. Ik wilde nog ingrijpen, maar de poes met het roodborstje zaten toen al in de doornstruiken...
Verzuipen dus. ( vergeet daarbij niet om de poesjes eerst in een zak te steken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dit is een overbodige reactie en aangezien je je duidelijk niet als onzin-poster (model Paulus) wil profileren is je aanwezigheid op dit forum hier nutteloos. We hebben immers al een Dolfy en Gudy. Niet dat dit me iets kan schelen. MAAR HET IS MI[size=6]D[/size]GARD. Ga terug naar uw pseudo-Walgala..
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas mag ik ook niet meer met een huisdier binnen (een Furby was nog net op het randje
![]() Maar kzal eens rondhoren in mijn vriendenkring want het zou echt wel zielig zijn als die beestjes genen thuis vinden. ![]()
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() [size=7]KATTEN MOET JE STERILISEREN!!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Het is echt onverantwoord om die beesten te laten rondneuken. Het aantal katten is de laatste jaren exponentieel gestegen. Met alle gevolgen voor het vogelbestand (de teloorgang van de mussen zou deels daar aan te wijten kunnen zijn). Katten zijn leuk, maar creëer er niet meer dan dat je aankan, want uiteindelijk zal je dierenleed creëren (omdat ge ze moet afmaken, of omdat ze elk levend wezen in uw tuin doden). Het is niet de eerste keer dat ik op straat kleine katjes gedeponeerd zie.
Laat ook uw kater castreren. Je zou eens moeten weten hoe aangenaam het is voor uw kattenbezittende buren als uw katerke elke dag een geurvlag tegen hun achterdeur komt deponeren: heel uw huis stinkt naar de kattepis. Ik ben een kattenliefhebben, ik heb er zelf twee, maar ik als ik die kater in mijn handen had gekregen was ik hem ofwel gaan verzuipen, ofwel zelf gaan castreren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe meer zielen hoe meer vreugd. dus niet zeuren. en wat voor 'n forummer ben jij, feuniks? ga je voor de originaliteitsprijs? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn poes krijgt de pil.
Voorheen twee andere poesjes gehad die gesteriliseerd werden (100 euro per stuk) maar hier in de buurt zit een duivenmelker en mijn twee gesterilizeerde poezen zijn op een bepaald ogenblik "verdwenen". Als de huidige poes ook verdwijnt ben ik tenminste geen 100 euro kwijt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |