![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vera Dua (Groen!) - 17 tot 23 mei "Samen met haar ploeg trekt ze zonder kartel naar de verkiezing. Een gewaagde zet van deze Groen!e partij die volgens de peilingen flirt met de kiesdrempels. Ze nam het roer als voorzitster over in moeilijke tijden en pakte uit met een eerlijke verki |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het valt mij op dat u al de hele week mijn vragen negeert, zou ik mogen weten waarom? is het omdat er een logo van het blok onder mijn naam staat? en u praat misschien niet met mestkevers,......
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
ook voor volksvertegenwoordigers van het vlaams blok ? drugs uit de wijk uit de stad ook voor een vlaamsblok jongerenvoorzitter ? gelukkig zijn er nog rechters die hun verantwoordelijkheid opnemen er is dus nog hoop !!! stem nooit voor het vlaams blok , nooit ! laat al de kopstukken de verdiende centen met deze illegale partij terugbetalen ................en toen filip de deurwaarder binnenliet zij hij , meneer de deurwaarder pakt u een stoel en ga zitten zij de deurwaarder , ik ben niet tevreden met één stoel 'kmoet ze allemaal hebben .................... ![]()
![]() |
#3 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
u manier van antwoorden doet mij al direct denken aan de manier waarop het vlaams blok het nieuws van gisteren haalde misschien wel een verstandige keuze van vera dua om met vlaams blokkers geen discussie aan te gaan , tegenwoordig riskeer je daarmee je leven .
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We kunnen als democratische partijen het debat niet blijven ontwijken wanneer het blok blijft groeien. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() U mag uw vragen volgende week afvuren op Anke, muys.
|
![]() |