![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() "Alicia doodgeslagen omdat ze seks weigerde"
De jonge Alicia Demoiseaux uit Stavelot is wellicht doodgeslagen door de 19-jarige Samuel W. nadat ze geweigerd had seks met hem te hebben na haar eerste nachtje stappen in de uitgangsbuurt Carré in Luik. Dat melden de kranten van Sud Presse. Zondag werd Alicia (16) dood teruggevonden in de kelder van de verdachte, die ondertussen de moord bekend heeft. Het meisje was vanuit Stavelot voor het eerst naar uitgangsbuurt Carré in Luik getrokken samen met enkele vriendinnen om een verjaardag te gaan vieren. Ze wilde blijven slapen bij de jarige vriendin, maar bracht haar ouders niet op de hoogte van die plannen. Toen Alicia wilde gaan slapen, botste ze op haar latere moordenaar. Alicia viel meteen voor de charmes van Samuel W. Toen de twee alleen achterbleven, wilde de 19-jarige jongeman al meteen seks met de 16-jarige Alicia. Ze weigerde en werd daarna op afschuwelijke wijze doodgeslagen en in de kelder van zijn huis gedumpt. Geen strafblad Samuel W. heeft geen strafblad en is opgesloten in Lantin. Hij wordt verdacht van opzettelijke doodslag. Het Luikse parket voegde er nog aan toe dat de doodsoorzaak bij de autopsie achterhaald werd, maar in het belang van het onderzoek niet bekendgemaakt wordt. Speurders zouden het lichaam in erg slechte staat hebben teruggevonden. De verdachte verschijnt vrijdag voor de raadkamer. (kh/belga) http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...weigerde.dhtml Jaja, zo ne brave hé, mijn botte!! ![]() Van die brave moet ge oppassen. Al even onbetrouwbaar als die Sander die Milly vermoorde omda ze niet op zijn bronstig gedrag inging. Zijn avances waren met een duidelijk doel erop of eronder met alle gevolgen. Opzettelijke doodslag = moord. Eis: levenslang.
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En toevallig horen we niemand klagen over het feit dat het om een belg gaat.. Had het een allochtoon geweest, dan zaten we al aan 120 pg's.
Ik hoop dat die ziekelijke moordenaar zn straf niet ontloopt. Mijn oprechte medeleven aan de familieleden van dit meisje.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel me toch vragen bij het liederlijk hedendaags leven van sommige zestienjarigen...om 05h00 gaan slapen met een wildvreemde gast...onder invloed van wat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens als je goed kijkt naar die foto dan ziet ge die moordenaar precies lachen. Das het strafste.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ze spreken over een zekere Samuel W. Op die manier vermelden ze de naam ook van een allochtone moordenaar hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar sorry ik kan daar nie bij. ![]() Mijn dochters waren tussen 23.30-0.30u thuis als ze al uitgingen. En hun vrienden groep was goed bij ons bekend. Nooits geen ambras gehad. Een 16 jarige moet om 05u thuis in der nest liggen en nie op straat rondzwalken.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als was het een marsmannetje, die kerel mag van mijn part voor de rest van zijn leven de steenkoolmijnen in. Of anders "vrijwillig" op de operatietafel. Ergens zijn er wel mensen die de organen van een 19 jarige wel kunnen gebruiken.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo anoniem is dat niet meer...
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veroordeel nooit iemand zonder dat je de(ware) toedracht kent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk, duveltje. 't was misschien uit liefde.
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat dat meiske had kunnen blijven leven gewoon door wat te neuken.... ze zou het misschien zelfs nog plezant gevonden hebben. Maar nee, dat kieken moest weeral moeilijk doen...
dat komt ervan als ge koppig zijt he ! ![]() ![]() (bukt zich om al die vliegende voorwerpen in zijn richting te ontduiken ... ai ... oei ... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik betwijfel of een mens wel staat te springen om zijn hart.
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die manier gaan ze gewoon hun gang en hoeft ze niet te sterven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij opvalt is dat de vermoedelijke dader blijkbaar een normale jonge is (was) zonder voorgeschiedenis.
![]()