![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Kan je dit niet vergelijken met de ontkenning van de Holocaust?
Dit neigt naar indoctrinatie, wat zeg ik? Het doet me zelfs denken aan ![]() Ik dacht nochtans dat Israel een democratie was? Wie zei er ook weer dat je "morgen niet wist wat er gisteren gebeurde"? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amerikaans-Joods gedogmenteerde aanpak. Alleen al de naam van het Instituut geeft al aan waar dit soort ideeën vandaan komt. Zo ver hoef je niet te zoeken.
Ze willen dus hun eigen geschiedenis. Zoals zij die willen horen. Nou, laat ze. Beter dat ze hun tijd verdoen dan die van mij.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik zou zo zeggen: waarom houdt iedereen zich voor de afwisseling niet eens met zijn
eigen herschrijven van zijn geschiedenis bezig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik schrijf mijn eigen geschiedenis. Mijn biograaf zal die dan wel herschrijven.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Vaderlandse geschiedenis in de echte zin van het woord...
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() ze gaan ook diverse artikels van wikipedia die handelen over Palestina en Israel "herschrijven" (spammen dus). ik vind momenteel het artikel niet terug, maar de lessen zijn inmiddels begonnen.
video waarin het doel van de cursus uitgelegd word: http://www.youtube.com/watch?v=t52LB2fYhoY degoutant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Corrigeren, bedoel je. In evenwicht brengen. Ervoor zorgen dat niet alleen het arabische
viewpoint aangekaart wordt. Wat heeft dat met spammen te maken, eigenlijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
in evenwicht, juist.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men gaat gewoon alles minimaliseren of verwijderen uit EIGEN boeken? Zoek het verband met "in evenwicht brengen? Ziekelijke indoctrinatie. Niet echt verbazend ...en dat wil dan eigen misdaden "onderzoeken" ![]() ![]() Why bother. Zelfs moord met getuigen wordt op zodanige manier tegengewerkt dat is, en de wereld, er van moet walgen. 6 miljoen is niet genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Uit de oude doos: Israël schrijft bijbelse geschiedenis.
Citaat:
De bijhorende afbeelding wil ik u niet onthouden:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 september 2010 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Voor alle duidelijkheid: zowel Gog als Magog zijn Bijbelse 'handlangers' van Satan, die beiden op het Einde der Tijden Israël zullen belegeren. God zal ten gepaste tijde tussenkomen, Israël redden, Gog en Magog vernietigen en Satan in een bijbelse vergeetput kieperen.
Het schetst de rol die sommige Israëlische media voor Israël weggelegd zien: geheel los van elke traditionele 'bondgenoot'.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 september 2010 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Het is een verhaal van de niet al te nabije toekomst. Dat het ooit een keer gebeurt, dat is waarschijnlijk. Maar niet nu. Het is eveneens twijfelachtig waar het slagveld zal liggen, voorzover er al sprake zal zijn van een slagveld.
Wat wil je na een Nuke strike? Dat de Arabische wereld - beter gezegd de Islamitische - en het westen een keer botsen, dat is een kwestie van tijd. Vooralsnog slachten de Islamieten elkaar zelf af maar dat neemt niet weg dat alle deuren wagenwijd openstaan voor welke terreuractie dan ook. Zeker die in de EU waar de politici door hun eigen geprotageerde multicul klimaat niet meer weten waar de belangen van eigen burgers liggen. Dat er politieke partijen zijn die dat onderkennen en er gebruik van maken bewijst het bestaan van kongsi's zoals PVV en VB, om het vlak bij de deur te houden. Alles is momenteel gefocust op Iran, maar de VS durven het niet aan om Iran zonder dringende reden of noodzaak aan te vallen. Dan zal er toch eerst een duidelijke provocatie moeten komen zijdens Iran. Wat natuurlijk altijd in de lijn van de mogelijkheden ligt. Logica en redelijkheid zijn in de Islam slechts moeilijk te vinden. Dus afwachten maar.
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar het me om te doen was, was niet de aankondiging van WOIII. Iedere oorlogsstoker heeft groteske beeldspraak en wansmakelijke vergelijkingen nodig om zijn waar aan de man te krijgen. Maar in de keuze van je propaganda-vergelijkingen heb je wel enige vrijheid. Als je andere Westerse landen afschildert als de handlangers van Satan, dan zegt dat iets over de plaats die je zelf inneemt ten aanzien van die bondgenoten. Ik kan me vergissen, maar was het ook niet in 2007 (of 2008) dat Israël liet doorschemeren dat haar kernkoppen Rome konden bereiken? Toen was dat naar aanleiding van de kritiek die er gekomen was op de Libanon/Gaza-oorlog (dacht ik). Sommige Israëlische geesten voelen zich blijkbaar nogal 'geïsoleerd' van hun bondgenoten. Edit: misschien ook interessant om op te merken dat die afbeelding geen conflict insinueert tussen de Arabische en de Westerse wereld, maar tussen Israël en het Westen+Oosten. Dat is nog net een trapje zotter dan wat je uit die hoek kan verwachten.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 6 september 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() @ Andy
Ik zag niets insinuerends in je post, verre van dat. Het is een vraagstuk dat ook mij op dit moment bezig houdt. Voorzover techniek betreft heeft IMI alle kennis in huis om welke draagraket dan ook te bouwen. Wat ze niet van de VS hebben, hebben ze van de Duitsers en de Zwitsers en de landen waar ze technologie vandaan halen op 'onbekende' basis. Buitendien hebben ze de machines om die draagraketten te fabriceren. Iets wat Iran bijvoorbeeld niet heeft. Technisch gesproken staat Israël niets in de weg, in politieke zin ligt het verhaal wellicht anders maar ik schreef al, Israël is geen baas meer in eigen buik, hooguit op lokaal niveau, maar de buitenlandpolitiek wordt in Washington bepaald. Dat heb ik uit betrouwbare bron. Vergeet ook niet dat Bibi Netanyahu een Amerikaanse Jood is. De opgevlamde animositiet tussen Turkije en Israël was kennelijk iets dat al lang te gebeuren stond en is in feite tekenend voor de teneur die de islamitische landen waarschijnlijk willen doorvoeren. Hoe snel en hoever dat zal gaan is moeilijk te overzien. De meeste politieke acties komen niet in het nieuws behalve als er iets uitlekt. Wat bij de Joden niet onwaarschijnlijk is gezien hun loslippige aard.
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat: