![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Archief Gearchiveerde fora. Hier kun je discussies nalezen uit fora die niet meer actief zijn. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Gouverneur
|
Van de bubbelclubpersdienst:
--- RESPONSABILISEREN ? Grote kinderen responsabiliseer je beter niet. Ze kunnen domme dingen doen zoals: idiote spelletjes spelen ![]() of te gulzig zijn ![]() of zichzelf een andere identiteit aanmeten ![]() --- Ik hoop echt dat ze eens wat meer media-aandacht krijgen, dan mis ik nooit meer een aflevering van De Zevende Dag, sterker nog: ik ga ze opnemen en bewaren voor het nageslacht. http://www.unionbelge.be/?p=658 |
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
You say you'll change the constitution, well, you know We all wanna change your head You tell me it's the institution, well, you know You better free your mind instead But if you want money for people with minds that hate All I can tell you is, brother, you have to wait |
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar die mensen zich mee bezig houden.
Zou het komen door gebrek aan argumenten om Bart te pakken op uitspraken of ....
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het u ook al opgevallen dat alle BUBbers zo hard op Léon Degrelle lijken? Ik denk zelfs dat ze speciaal plastische chirurgie ondergaan om meer op hun idool te lijken.
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
ik vind dat men maar eens moet stoppen met het door het strot douwen van deze dewever figuur,diene dikzak heeft meer dan genoeg erkenning dan hij feitelijk maar waard is...
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie is dat misschien?
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan snap je onmiddellijk waarom de Voerense zondagmarsen en de dienstplicht afgeschaft zijn.
Ook de vlaamnationalisten ontsnappen niet aan de vercholesterolisering van de maatschappij. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 september 2010 om 05:42. |
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of Mathilde.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Minister
|
Citaat:
U bent precies jaloers |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gemeld. Dit hoort niet thuis in een serieus subforum. Bruno, de Doctor, moet nog veel leren.
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
zie het meer in de trend als... als dewever een scheet laat is dat voorpaginanieuws
|