![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Vandaag had ik niet veel te doen, behalve wat eten opwarmen, en de misses is 't huis uit tot vanavond, dus was het even denken op een nuttige en plezante bezigheid die complementair is met de sixpack in mijn frigo.
Ah, dacht ik, waarom niet eens chatten met een onbekende op de Omegle Chat, die hebben nu sinds een tijdje een video chat geïnstalleerd. Sommigen onder jullie kennen het wel, dat platform waar je willekeurig kan chatten met compleet onbekenden uit de meest uiteenlopende landen, en met wie je soms wel eens een interessant gesprek kan hebben, zo tussen de tientallen rukkende venten en het occasionele meisje-die-zich-laat-beffen-door-schoothond (zoals daarnet meegemaakt) door. Toch heb ik er enkele leuke resultaten uit gehaald. Zie de bijlage, de pop ben ik.
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 18 september 2010 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Deze was nog freaky
![]() ze volgen op elkaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind omegle soms echt wel eens leuk en soms heel serieus. Het is een experimentje dat onverwachte gevolgen heeft. Natuurlijk sluit ik elk gesprek dat begint met geen hallo of hi maar enkel met een "asl" meteen af. Nu ja... vaak kom ik er niet maar soms zie ik dat linkje weer bij mijn lijstje staan en ben ik op dat moment toe aan wat lachen of soms leuke praatjes.
Blijft een zeer goede formule, maar net als de internet bubble van 2000 vraag ik me af hoe ze het gaan blijven financieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() is dat niet hetzelfde als chatroulette.com ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me nog de tijd dat omegle geen video chat had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die behaarde vijftiger toch zijn pleziertje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Hoe? Wat is er dan mis mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Eigenlijk is 't een weinig behaarde jonge dertiger. Ben van het Noorders type. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 19 september 2010 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval LOL indeed ![]() *edit* She's shaving a beaver dus ... ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 19 september 2010 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren nog eens mee gespeeld... na x aantal "asl" openers (= direct sluiten) toch nog in een heel interessant gesprek geraakt met een Amerikaanse waarmee ik over alles kon spreken (politiek, vriendschappen, e.d.).
Blijft een leuke site. Maar het kan even duren voor je iemand kan vinden die ook echt een klappeke wil doen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 september 2010 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua vertrouwenswaardig gesprekje met een vreemde vrouw zou dat toch wel een minder geplaatste vraag zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Deze Indiër was mijn absolute favoriet.
Hij antwoordde heel sympathiek zo goed mogelijk alle vragen die ik hem stelde,besloot dat ik wel een héél intelligente pop moest zijn, en zei dat hij zich na deze chatsessie eens in het ziekenhuis ging laten checken. ![]() |
![]() |
![]() |