Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

Discussietools
Oud 23 mei 2004, 14:14   #1
jules
Staatssecretaris

jules's schermafbeelding

Standaard

Mevr. Vandermeersch

Wat is uw standpunt omtrent wapenhandel ?
Mogen wapens naar eender welk land uitgevoerd worden, of moet er sprake zijn van een zwarte lijst met landen waarnaar géén wapens uitgevoerd mogen worden. In dat laatste geval : volgens welke criteria mloet die lijst dan opgesteld worden ?
jules is offline  
Oud 24 mei 2004, 16:46   #2
Anke Van dermeersch
Vreemdeling

Anke Van dermeersch's schermafbeelding

Standaard

Ik ben al zeer lang lid van de Kempische schuttersvereniging en dat zegt u waarschijnlijk al meer dan genoeg over mijn mening hieromtrent.
Wat betreft de handel in wapens wil ik opmerken dat er nu reeds lijsten bestaan van landen waarnaar niet uitgevoerd kan worden.
Anke Van dermeersch is offline  
Oud 25 mei 2004, 15:49   #3
Joshua
Burger

Standaard

Wat gaat het vlaams blok doen rond het prive wapenbezit ? Ik heb gemerkt dat net nu Els Van Weert het voorstel van hun op de politieke agenda heeft gezet.
Joshua is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be