Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 11:33   #1
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard MC Vlaanderen

Weet er iemand of er al een motorclub is die hun chapter groeperen onder "Vlaanderen" ?

Gent , Antwerpen, Zwevezele en zo wel , maar 't zou wel een mooi statement zijn om als eerste Vlaanderen onder hun kleuren te hebben ...

manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 11:56   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Weet er iemand of er al een motorclub is die hun chapter groeperen onder "Vlaanderen" ?

Gent , Antwerpen, Zwevezele en zo wel , maar 't zou wel een mooi statement zijn om als eerste Vlaanderen onder hun kleuren te hebben ...

Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 11:58   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...
Vroeger nick komt mij bekent over nu
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:01   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Vroeger nick komt mij bekent over nu
Goed zo, je bent een van de laatste die mee is nu.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:02   #5
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Goed zo, je bent een van de laatste die mee is nu.
Ach

14 maanden dakloos geweest,sorry daarvoor
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:08   #6
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ach

14 maanden dakloos geweest,sorry daarvoor
Dat is een lauterende ervaring niet waar?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:21   #7
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...
Hé merci .
Mja , we waren bezig over 't splitsen van den belgiek en kwamen ergens in den babbel op dat onderwerp terecht .
Ook de legitimiteit om zomaar Vlaanderen er op te kwakken , ik vermoed dat daar door de clubs toch ook stevig over gepraat zou moeten worden ...

Maar toch blijft het ergens een stevig statement. En 't zou redelijk vooruitziend zijn ook

Die 1% heeft toch een serieuze mentaliteitswissel (of toch imagowissel) op mensen , 'k heb er een paar toffe gasten serieus door zien veranderen , tof blijkt daar ni zo bij te passen
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:21   #8
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Vroeger nick komt mij bekent over nu
Welke vroegere nick ???
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:22   #9
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is een lauterende ervaring niet waar?
Ja ja zeker,wordt weer 4 graden smorgens,heb je eens geen goesting om dan smorgens met mij op de plein te gaan liggen?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:31   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ja ja zeker,wordt weer 4 graden smorgens,heb je eens geen goesting om dan smorgens met mij op de plein te gaan liggen?
Ik heb dat al gedaan als ik een jaar of vijftien was. Ik ben ervaringsdeskundige.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2010, 12:33   #11
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hé merci .
Mja , we waren bezig over 't splitsen van den belgiek en kwamen ergens in den babbel op dat onderwerp terecht .
Ook de legitimiteit om zomaar Vlaanderen er op te kwakken , ik vermoed dat daar door de clubs toch ook stevig over gepraat zou moeten worden ...

Maar toch blijft het ergens een stevig statement. En 't zou redelijk vooruitziend zijn ook

Die 1% heeft toch een serieuze mentaliteitswissel (of toch imagowissel) op mensen , 'k heb er een paar toffe gasten serieus door zien veranderen , tof blijkt daar ni zo bij te passen
De meesten die 1% dragen hebben geen idee.

Neem die jongens waar ik van vertelde, die petsen kregen omdat ze Belgium droegen. Ze hadden klacht neergelegd bij de politie...

One percenters...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 22:39   #12
FDM
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Locatie: NEEE
Berichten: 4.466
Standaard

is geen slecht idee , en samenkomen in
café de Landsheere
8540 Belgiek
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2011, 23:01   #13
dark_lord_of_belgium
Minister-President
 
dark_lord_of_belgium's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Locatie: bierstaat
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De meesten die 1% dragen hebben geen idee.

Neem die jongens waar ik van vertelde, die petsen kregen omdat ze Belgium droegen. Ze hadden klacht neergelegd bij de politie...

One percenters...
bestaat er zo ook een patch 99 % want die wil ik wel dragen
__________________
i am the lord and i have the power

live your life your own way because it's too short to live by the rules of others
dark_lord_of_belgium is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 03:16   #14
Scheet in een fles
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 april 2011
Berichten: 582
Standaard

lijkt me wel tof, zo'n motorclubje

't moet daar gezellig zijn, als ik dat hier zo lees
Scheet in een fles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 07:33   #15
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.
Ah oke, zo zit dat.
We moeten ons zo ver mogelijk van alles wat met Belgie te maken heeft weghouden want er lopen mensen rond met een andere politieke mening die niet genoeg hersens onder hun helm hebben zitten om zich te beheersen en er dus maar lustig op los beginnen te kloppen.

Ik raad iedereen aan om Belgium op uwe frak te (laten) naaien.
Waarom?
Omdat ge dan niet heel de tijd moet liggen uitleggen wat Flanders eigenlijk is en waar het gelegen is.
Zegt ge in't buitenland dat ge uit Belgie komt weten ze dat meestal wel te situeren. Ze hebben er al eens van gehoord qua.
Als je dan begint uit te leggen dat je uit het noordelijke nederlandstalige gedeelte van Belgie komt krijg je meewarrige blikken en hoeft de rest van de uitleg al niet meer. Flanders,...? In het beste geval krijg je een verwijzing naar de Simpsons.

Neenee, draag gerust Belgium. Begint er toch iemand moeilijk te doen begin dan over Belgisch bier. Vriendschap en toogpraat zullen uw deel zijn.
Is het een vrouw die moeilijk doet? Begin over Belgische chocolade. Sex zal uw deel zijn.
En zijn het kinderen (stel u voor) die een probleem hebben met Belgium op uwe rug. Sla ze om de oren met een Brusselse (hoofdstad van Belgie) wafel.
Een goed gevoel zal uw deel zijn.

Belgium
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 11:57   #16
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ah oke, zo zit dat.
We moeten ons zo ver mogelijk van alles wat met Belgie te maken heeft weghouden want er lopen mensen rond met een andere politieke mening die niet genoeg hersens onder hun helm hebben zitten om zich te beheersen en er dus maar lustig op los beginnen te kloppen.
Je bent niet mee.

Die mensen hebben geen andere politieke mening, de meeste van die mensen zouden nog geen drie politieke partijen in Vlaanderen bij de juiste naam kunnen benoemen. Een groot aantal daarvan begrijpen niet eens waar het begrip "federale staat" voor staat, die denken dat we in een koninkrijk leven.

Die zullen u in het ziekenhuis meppen - of erger, omdat zij de baas zijn in de MC-1% wereld. Zij beslissen wie er Belgie op zijn rug draagt en niemand anders.

Dit is een mooi voorbeeld van het feit dat de meeste mensen geen enkel idee hebben over hoe die 1% wereld in elkaar zit. 1%'ers hebben lak aan de regels en de politie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 11:59   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles Bekijk bericht
lijkt me wel tof, zo'n motorclubje
't moet daar gezellig zijn, als ik dat hier zo lees
Voor de gangsters onder ons wel.

De gewone mens wordt daar opgefret en uitgespuwd, de eerste dag al.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 12:02   #18
FDM
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Locatie: NEEE
Berichten: 4.466
Standaard

vlaamse hoffelijkheid , kan je leren
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 12:04   #19
SDG
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 8.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Neenee, draag gerust Belgium. Begint er toch iemand moeilijk te doen begin dan over Belgisch bier. Vriendschap en toogpraat zullen uw deel zijn.
Zolang het geen 'bier' van Inbev is valt daar misschien nog wel wat voor te zeggen...
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2011, 12:04   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.428
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
vlaamse hoffelijkheid , kan je leren


Die mensen zweren trouw aan de club, met Vlaanderen of Belgie en bij uitbreiding de hele wereld hebben ze geen zakens mee.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be