![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Geachte,
graag uw persoonlijke mening ivm de 70 PP ? In tegenstelling tot Dewinter , steunt uw deze vandaag moreel nog ? Het is een vraag dat ik telkens aan uw collega's VBkers heb gesteld met één ieder een welbepaalde algemene stelling maar zelden persoonlijk. Graag uw reactie.. Vr dank.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Destijds had het 70 punten plan zijn verdienste en niet allerminst omdat het eindelijk de discussie over het vreemdelingenbeleid opende.
Het 70 punten plan is echter naar de prullenmand verwezen in 2000, het jaar waarin ik lid werd van het Vlaams Blok .... moet er nog zand zijn ? Ja, inderdaad wij wijzigen van koers maar het einddoel van de reis blijft hetzelfde. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kan even niet mee..wat is uw einddoel dan rekening houdend dat dit indirect of direct met het vreemdelingenbeleid te maken heeft ? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Een veilig, en vooral VRIJ (i.c. : bevrijd van het Belgische keurslijf) Vlaanderen misschien ?
![]() Trouwens : uw vraag werd beantwoord : het doel = het bespreekbaar maken van problemen die tot voor kort doodgezwegen werden, en die ook effectief aanpakken.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bochten van 360° etc..
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De VLD zoekt werk. ![]() Ik niet, ik heb mijn werk overgedragen aan de jongeren die werkloos waren. Nu blijkt dat die jongeren niet willen werken. Is dat nu mijn schuld? Waarom nieuwe jobs zoeken ? Arbeid is nu eenmaal onderhevig aan de vraag en aanbod. Ik heb helemaal geen behoefte aan kunstmatig geschapen jobs. Politiekers en reclamegasten hebben we al genoeg. |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De politici geven er een draai aan en doen gewoon verder. Net zoals de ene eigenlijk niet wil werken, wil de andere eigenlijk niets inzien. Wiens schuld is wat tenslotte ? (correctie typfoutje ![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen die van mij.
![]() Ik neem het trouwens niemand kwalijk. Hoe kunt u zich tenslotte een juist beeld vormen met foutieve cijfers. ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Merci, ik vind dit wel duidelijke taal. Wat het einddoel betreft dat ken ik ook, dat hoeft niemand me meer uit te leggen. Ik wilde gewoon maar weten of het einddoel hetzelfde gebleven was. ![]()
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Kan je er weer lekker op los fantaseren.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens mij durft pianolla het niet meer te vertellen, uit schrik om niet alleen uitgelachen te worden door de echte Vlamingen hier... maar ook in eigen rangen, de door-bloed-doordrenkte-rode-pipo's
|
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat programma is lekker politiek niet correct.
Dat is nog de enige reden van zijn bestaan. Omdat : Politiek Correct Denken = Cultureel Marxisme Dus Totalitair ideologisch is. ![]() Meer hierover lees je op de volgende site http://www.suriname.nl/discus/messag...tml?1065284465 |
![]() |