![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() van marokkaanse origine worden in een VB pamflet vergeleken met pedofielen in het onderwijs...
nochtans blijkt een marokkaanse jongeman van de derde generatie die zich zodanig geIntegreerd heeft dat hij niet alleen de waarden en de normen respecteert, maar ze zelfs wil laten toepassen en toekijkt op de naleving ervan perfect aangepast ! zelfs meer: een verregaande integratie zelfs een assimilatie... Datgene wat men wil bekomen bij het blok Maar dat doet er blijkbaar niet toe ... vanwaar deze bijzonder laaghartige vergelijking? zou u het normaal vinden dat een politieke partij blonde jongedames die in de politiek (willen) gaan vergelijkt met bijv een een hoer in een klooster ? en het nadien minimaliserend afdoen als : het was iets "te scherp" geformuleerd... |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet toegeven dat ik niet elk lokaal blad van het Vlaams Blok van buiten ken ...
Ik heb dan ook geen flauw benul waarover het gaat als u stelt: ...van marokkaanse origine worden in een VB pamflet vergeleken met pedofielen in het onderwijs... Misschien als u de zin volledig maakt, dat ik er dan een kop en staart aan kan krijgen. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik denk dat ze niet gezien heeft dat de titel deel uitmaakte van de eerste zin.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik blijf er dan ook bij dat als Anke Vandermeersch die zin niet herkent, dit betekent dat ze het vonnis niet gelezen heeft !? Of dat ze die zin niet wil herkennen natuurlijk ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Als u het hele proces hebt moeten aanhoren zou u het misschien niet weten. U hebt er maar stukken van gezien, alle dat zou ik toch geloven (als ik verkeerd ben , excuseerd u mij). Ik begreep de zin ook niet totdat ik hier las dat de titel erbijhoorde.
Het is inderdaad een laaghartige opmerking. Ik betreur dat zo'n opmerkingen in het VB vallen. Neemt niet weg dat dit wordt gezegd door een enkeling (hoop ik toch) |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Dit expliciet posten gaat tegen mijn aard in, vermits Anke als juriste , Vb'er en Antwerpse maar al te goed zal weten waarover het gaat...
uit het arrest te gent (waar het blok recentelijk veroordeeld werd voor aanzetten tot vreemdelingenhaat ; zal ik er maar bijzetten, anders welk arrest ? ![]() onder de titel "Burgemeester Leona Detiège: Vreemdelingen eerst!": uit het blad : antwerps nieuws. "… Mohamed, flik: bangelijk! … Merkwaardig toch, dat net de vertegenwoordigers van de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad van Antwerpen perse politieagent moet worden. Wellicht krijgen alle brandstichters binnenkort een uitnodiging om brandweerman te worden? En alle pedofielen een betrekking in het stadsonderwijs? Eén ding is zeker: als Mohammed ook 'flik' wordt, zal er meer dan één Antwerpenaar terecht een 'bangelijk' gevoel hebben… Ali en Yousouf: stadsambtenaren? … Mohamed moet niet enkel de politie infiltreren, hij moet ook nog burgemeester kunnen worden. … Terwijl er in deze stad meer dan 22.000 Vlaamse werklozen zijn wil de Antwerpse burgemeester dus het werk geven aan … vreemdelingen." becommentariëring door het Hof: Dit uittreksel wijst er op hoe de problematiek van het al dan niet aanvaarden van vreemdelingen binnen het politiekorps op een voor de vreemdelingen bijzonder hatelijke wijze wordt aangekaart. De criminaliteit wordt gelinkt aan voornamen zoals "Mohamed", "Ali" en "Yousouf". Dergelijke aanwerving wordt voorts gelijkgesteld met de aanwerving van "brandstichters" bij de brandweer en van "pedofielen" in het onderwijs. Iedere Antwerpenaar dient ook een "bangelijk" gevoel te hebben de dag dat "Mohammed" politieman wordt. ZO DUIDELIJK ? en dit is niet één of andere kwiet van de lagere echelons die een dissedente mening uit, maar een VB publicatie dus nogmaals herhaal ik mijn vraag : POLITIEAGENTEN van marokkaanse origine worden in een VB pamflet vergeleken met pedofielen in het onderwijs... nochtans blijkt een marokkaanse jongeman van de derde generatie die zich zodanig geIntegreerd heeft dat hij niet alleen de waarden en de normen respecteert, maar ze zelfs wil laten toepassen en toekijkt op de naleving ervan perfect aangepast ! zelfs meer: een verregaande integratie zelfs een assimilatie... Datgene wat men wil bekomen bij het blok Maar dat doet er blijkbaar niet toe ... vanwaar deze bijzonder laaghartige vergelijking? zou u het normaal vinden dat een politieke partij blonde jongedames die in de politiek (willen) gaan vergelijkt met bijv een een hoer in een klooster ? (Indien niet, waarom kan een soortgelijke vergelijking dan wel voor deze geassimileerde allochtoon ?) en het nadien minimaliserend afdoen als : het was iets "te scherp" geformuleerd... |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Die vergelijking is toch zoiets als "De kat bij de melk zetten", "De rat bij de kaas zetten", "De hond bij de kat zetten",
Dan snap ik u punt niet. [quote="bruut geweld"] POLITIEAGENTEN van marokkaanse origine worden in een VB pamflet vergeleken met pedofielen in het onderwijs... [\quote] hier wordt de (gevaarlijke) situaties met elkaar vergeleken en niet marokkanen met pedofielen U bent wel goed in zinsmanipulatie, of zie ik het verkeerd ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik vind niet dat allochtone flikken worden vergeleken met pedofielen, er wordt enkel een vergelijking van situaties gemaakt. statistisch gezien is het ook niet logisch om mensen uit een groep die oververtegenwoordigd is in de criminaliteitscijfers de orde te laten handhaven.
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie het juist , net zoals het HOF het juist zag.. ![]() Bovendien stel ik de vraag aan ANKE MAG zij misschien zelf antwoorden van jullie ? Jullie meningen (en zekre deze kinderlijke) komen voldoende aan bod in de andere delen van dit forum. dus herhaal ik mijn vraag aan mevrouw van dermeersch |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() *KNIP* Geachte, Puur wettelijk gezien, mag u schelden. Toch proberen we op dit forum omwille van het niveau scheldpartijen en persoonlijke aanvallen te vermijden. Vooral op de forumsessies, is er quasi zero-tolerance. Bij volgende klacht wordt u zelfs de toegang tot dit onderdeel ontzegd. Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Nog maar eens herhalen, vermits er enkelen zijn die het onderwerp willen veranderen met hun niet gevraagde mening op een vraag die ik stel aan Mevrouw Van dermeersch
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Als Anke u vraag niet beantwoordt krijgt ze van mij persoonlijk de volle 100% steun, met mensen zoals u (mensen zonder respect voor de menig van andere) valt niet te praten en verdwijnen hopelijk snel. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien vermijdt u hierdoor de gestelde vraag. Moest die stelling, waar vreemdelingen duidelijk gelinkt worden aan pedofielen en criminelen, gesteld zijn door een enkeling (cfr. de opmerking van lustige lezer), waarom wordt ze dan gepubliceerd? dat kan toch onmogelijk het werk geweest zijn van één persoon? |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() anke vroeg verduidelijking (dus ze antwoordde wel degelijk) .die heb ik haar ook gegeven.
Dat u begint te schelden met woordjes zoals : idioot, laf etc past verder in uw infantiele houding op een vraag te antwoordden (dan tevens met een kinderlijk antwoord) die IK geeneens aan u gericht heb? Blijkbaar hebt u dermate weinig vertrouwen in de capaciteiten van mevr. Van dermeersch dat u dit onderwerp wil laten verzanden in een ordinaire scheldpartij waar u zich ongetwijfeld zeer goed thuisvoelt. ![]() Maar op dat niveau laat ik u rustig in uw eigen vuilpspuiterij en gif wentelen. Ik stel de vraag desnoods 100 keer opnieuw. als zij beslist van na verduidelijking NIET te antwoorden, respecteer ik dat, en kunnen we er tevens van uitgaan dat ze de vergelijking wel in orde vindt . Maar dan heb ik nog steeds niets aan anderen gevraagd .. ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Nog maar eens herhalen vermits er kinderen zijn die van onderwerp willen veranderen met hun niet gevraagde mening op een vraag die ik stel aan mevr. Vandermeersch
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Anke mag gerust antwoorden, maar u snoert de menigen van mede forum gebruiker af. Als gebruiker voel ik me dan ook aangevallen. Ik was op mijne teen getrap en ik heb gewoon (misschien te hard) terug getrapt (exuus mocht dat zo zijn) No hard feelings ![]() Laten we nu Anke antwoorden op de Topic en het voorval als gesloten aannemen (als dat goe is voor u) |
||
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() toch even een bumpje geven, want het antwoord dat anke heeft gegeven scoorde een zware onvoldoende
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() terug naar boven bumpen, u vroeg verduidelijking, u kreeg ze..
graag uw antwoord MEVROUW VANDERMEERSCH |
![]() |