Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

Discussietools
Oud 26 mei 2004, 15:58   #1
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Wat denkt u van de programma's op TV waar men mensen stimuleert om plastische chirurgie te ondergaan?

Is dit niet een stap te ver?

Die hele plastische chirurgie vind ik eigenlijk overdreven (dat komt ervan als je als schoonheid geboren wordt ), toch kan het in bepaalde gevallen echt wenselijk zijn.

Als het echter is om je enkel goed in je vel te voelen, dan vind ik dat er efficiëntere oplossingen zijn.
Het Skill Effect is offline  
Oud 26 mei 2004, 16:02   #2
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Wat denkt u van de programma's op TV waar men mensen stimuleert om plastische chirurgie te ondergaan?

Is dit niet een stap te ver?

Die hele plastische chirurgie vind ik eigenlijk overdreven (dat komt ervan als je als schoonheid geboren wordt ), toch kan het in bepaalde gevallen echt wenselijk zijn.

Als het echter is om je enkel goed in je vel te voelen, dan vind ik dat er efficiëntere oplossingen zijn.
bij sommige mensen is het inderdaad begrijpelijk dat zij zich wenden tot plastische chirurgie, maar ik vind niet dat het de taak van de media is er een doodgewoon consumptieproduct van te maken. men praat het eigenlijk de mensen aan om zich niet goed te voelen in hun vel, en daarnaast proberen ze op die manier klanten te ronselen voor extreem dure ingrepen. ik vind dit eigenlijk niet verantwoord
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 26 mei 2004, 23:08   #3
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
men praat het eigenlijk de mensen aan om zich niet goed te voelen in hun vel, en daarnaast proberen ze op die manier klanten te ronselen voor extreem dure ingrepen. ik vind dit eigenlijk niet verantwoord
OK, ben ik de enige hier die bij deze uitspraak geweldig moet denken aan een zekere becommentariering van een zeker Hof van Beroep in een zekere Oost-Vlaamse stad een tijdje geleden??? Miljaar muys, hier sla je een spijker zo hard op zijn kop dat ge zijn fontanellen hebt gespleten
nou nou is offline  
Oud 27 mei 2004, 07:34   #4
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:
men praat het eigenlijk de mensen aan om zich niet goed te voelen in hun vel, en daarnaast proberen ze op die manier klanten te ronselen voor extreem dure ingrepen. ik vind dit eigenlijk niet verantwoord
OK, ben ik de enige hier die bij deze uitspraak geweldig moet denken aan een zekere becommentariering van een zeker Hof van Beroep in een zekere Oost-Vlaamse stad een tijdje geleden??? Miljaar muys, hier sla je een spijker zo hard op zijn kop dat ge zijn fontanellen hebt gespleten
gelieve uzelf te verduidelijken want ik versta niet waar u heen wilt
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 27 mei 2004, 08:22   #5
FM
Burger

FM's schermafbeelding

Standaard

Ik vind plastische chirurgie enkel verantwoordelijk als het gaat om mensen echt te helpen, bv wanneer het gaat om mensen met brandwonden/littekens in hun gezicht.

Maar om een neus die niet 100% loodrecht op iemand zijn gezicht staat recht te zetten, of om een ridge-uit-bold-and-the-beautiful-kinnebakkes te hebben vind ik het echt belachelijk!

Er moeten jaarlijks zoveel mensen geopereerd worden tegen hun zin omdat het levensnoodzakelijk is en dan zijn er die egotrippers, die willen dan duizenden euro's neerleggen voor plastieke tetten! Waar zijn we in godsnaam mee bezig!
FM is offline  
Oud 27 mei 2004, 10:01   #6
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM
Ik vind plastische chirurgie enkel verantwoordelijk als het gaat om mensen echt te helpen, bv wanneer het gaat om mensen met brandwonden/littekens in hun gezicht.

Maar om een neus die niet 100% loodrecht op iemand zijn gezicht staat recht te zetten, of om een ridge-uit-bold-and-the-beautiful-kinnebakkes te hebben vind ik het echt belachelijk!

Er moeten jaarlijks zoveel mensen geopereerd worden tegen hun zin omdat het levensnoodzakelijk is en dan zijn er die egotrippers, die willen dan duizenden euro's neerleggen voor plastieke tetten! Waar zijn we in godsnaam mee bezig!
Troost u, de plastiek tetten zijn op hun retour, plastiek konten zijn nu de mode.
Bobke is offline  
Oud 27 mei 2004, 11:11   #7
FM
Burger

FM's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FM

Troost u, de plastiek tetten zijn op hun retour, plastiek konten zijn nu de mode.
Ja nog zoiets dat ik helemaal niet snap...

Ze laten hun eerst uithongeren voor een gat dat smaller is dan een verlichtingspaal, en dan hupla, een plastiek gat om een gat te hebben dat zo dik is als jennifer lopez...

Om het in de woorden van François Backlejoi ( ) te zeggen: "In wa ne weireld leive woi na?"
FM is offline  
Oud 28 mei 2004, 11:41   #8
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou

gelieve uzelf te verduidelijken want ik versta niet waar u heen wilt
Excuses voor het off-topic gaan, maar aangezien deze te mooi was om waar te zijn, toch 1 woord: onveiligheidsgevoel.
nou nou is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be