![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
voor een taak heb ik een enquete moeten opstellen, getiteld "notebooks voor studenten". Het is een enquete die peilt naar het gebruik van notebooks door studenten, en wat studenten belangrijk vinden aan hun notebook. Indien je zelf student bent (middelbaar of hoger onderwijs), zou je mij een groot plezier doen met 5 minuutjes van je tijd om deze enquete in te vullen. Het zijn 14 korte vragen. http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=59203 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziezo! Ingevuld.
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene sluit het andere niet uit, beste. Ik ben student in mijn vrije tijd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nootboeken ??? Zijn dat van die partituren ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |