![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() wedden dat er weer verkeersproblemen zijn omdat enkele idioten per se willen gaan betogen? Hebben die echt geen betere dingen te doen... Pffff, tzal weer leuk zijn morgen voor de automobilisten onder ons.
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet gij morgen in Brussel zijn? |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() ik wil helemaal niet de trein nemen. morgen moet ik naar antwerpen, en dat doe ik per auto.
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik woon daar, flipo.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Mag ik u sterkte toewensen?
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() ik sta niet achter de mars maar soit, als ze willen betogen dan laat de staat dat ook toe, en dat moet je respecteren. Ja dit zal voor verkeersproblemen zoeken, maar dat moet je er bij nemen he
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gaan werken in Brussel. Dan eet je er ook niet, drink je er niet en kunnen ze nog meer geld vragen dat sowieso geweigerd wordt. In Zaventem, Diegem e.d. staan er bedrijfsgebouwen genoeg vrij tegen een zacht prijsje... niet enkel een werknemer kan reloceren. Een bedrijf kan dat ook.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zit op de eerste rij van het spektakel en dan nog klagen???
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
dat neemt veel te veel tijd in en ik verkies de auto. tenzij ik mij vergis, leven we in een liberaal land, en is er geen verplichting om overheidstreinen te nemen. en neen, het is niet omdat enkele gebuisde studenten aka zoontjes van politici morgen willen gaan betogen dat ik daarvoor in de file wil gaan staan. ze kunnen voor mijn part in het zoniënwoud gaan betogen, of in charleroi, waar er niemand last van heeft, dan enkele werklozen.
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
* Verkeerschaos * Geluidshinder ( vooral als ze met die toeters / bommetjes, en andere toestanden bezig zijn ) * Trein hinder ( als je prut pech hebt om de trein nodig te hebben rond de tijd dat de meeste betogers aankomen of vertrekken ). * Schade aan voertuigen, straten enz, wanneer de boel af en toe is uit de hand loopt ( zitten wel altijd een aantal mensen tussen de groep, dat enkel uit is zich te "amuseren" ). * En dan spreken we nog niet over de "economische schade" ( wat vaak vergeten wordt ) aan de bedrijven in de buurt van de betogingen. En het belangrijkste, het eindresultaat: Bijna ALTIJD = niets! Betogen is al vaak gewoon een manier geweest van de vakbonden ( dat 90% van de betogingen organiseren ) om te laten zien dat ze tanden hebben, maar vaak worden de problemen waarvoor men betoogt, totaal niet opgelost. Politici dat "jaja" knikken dat ze het gaan oplossen, en handjes schudden, het PR moment voor de camera's en het is de media uit, en het probleem gaat vanachter in de rij liggen voor de volgende paar jaren. Noem maar eens een aantal dossiers waar men actueel het probleem opgelost heeft? * Gevangenissen? Om de zoveel tijd stakingen, want het extra personeel komt er maar niet. Paar man, druppel op een hete plaat. Nieuwe stakingen / betogingen... * Wit op de straat? Gezondheidszorg personeel dat klaagt, gevolgen zijn vaak niet merkbaar, gevolg, nieuws stakingen / betogingen. * De leraren om de zoveel tijd dat betogen... herhaal ... * Boeren dat klagen ... herhaal ... * De witte mars. Het groot plan dat men de politie ging hervormen daarna! Na zoveel jaar, heeft men nog maar een fractie ingevoerd van het plan. Al de rest is is op de lange baan gezet. * ... Betogen, jaja ... het maakt veel uit. Het houd het volk in de waan, dat ze iets kunnen uithalen met betogen, maar in praktijk, heeft het 0% waarde. Je bent beter af de staat in groep te vervolgen. En mag je ook jaren op wachten op de uitspraak. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga morgen uitslapen. Het is dan zondag. Later op de dag doe ik wel mijn werk.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga eens betogen denk ik.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het weer is inderdaad niet om over naar huis te schrijven.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest het echt een kut-betoging zijn er zou nie geklaagd worden in deze draad.
#20 |
Minister
|
![]() Ik stel voor dat we nog één stap verder gaan en een "Themaloze Betoging" organiseren. Dan kunnen we een maximum aan mensen bereiken...
|
![]() |