![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forumoscars In dit forum worden de nominaties bepaald voor de forumoscars en wordt er gestemd voor wie de oscar nu uiteindelijk binnenhaalt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het concept is ondertussen wel bekend. De forumoscar in kwestie is die van 'Intelligentste' forumlid (of althans wiens reacties zo ogen).
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Weer eens een zeer moeilijke keuze.
Ik heb geprobeerd ne niet te laten misleiden door het taalgebruik, de vele academische woorden en (al dan niet misplaatst) aanhalen van grote namen om te staven wat er gezegd wordt. "Gezond boerenverstand" is voor mij eveneens een blijk van inteligentie. Ik zit al weken aan een lijstje bezig hiervoor en had tot dusver 17 namen. Daaruit heb ik dus moeten schrappen. De meest voor de hand liggende reden om te schrappen was het zwart-wit denken (daar bezondig ik me ook soms nog aan), maar soms ging het om vrij futiele zaken. Ik hou over : Dilbert Boer Bavo K9 Eric Verhulst Alpina (sorry voor de anderen, maar ik moest kiezen)
#3 |
Minister
|
![]() Gedverdikke men, ik zou die kerel willen nomineren die al die sexy politici in de linkerbovenhoek mijner scherm geponeerd heeft, maar het zal vast een anoniem kunstwerk zijn, dus ja..
Ik zal straks nog eens terugkomen ![]()
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry, het was geen nominatie. Ik nomineer Jeroen NIET voor deze oscar ![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem voor Hans1.
![]()
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1. Jan Van Den Berghe (sp?)
2. Dies 3. Superstaaf 4. Herman Desmedt (1000'en woordspelingen) 5. straddle |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Numarx
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() -herman desmedt (zijn wiskundig doorzicht en zijn woordgrappen)
-dejohan (net gelezen dat hij amper 17 is, geeft volwassen replieken!) -dies (foute ideeën, maar hij argumenteert verdomd sterk) -amedee (is daar als ik met mijn mond vol tanden sta) -GC (slim genoeg om steeds over Stalin te beginnen als iemand iets negatiefs zegt over de Trotskisten) |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() - Dies
- Zorroaster Ik vul dit lijstje nog wel eens aan als ik wat meer tijd heb [size=2](en gespaard blijf van acute alzheimer-aanvallen).[/size] |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() -Numarx (hij vraagt altijd argumenten terwijl ik er geen heb)
-Brabo (vant zelfde) -Herman Desmedt ©HD (is heel goed met cijfers) -Dies (iedereen is pist op hem dus ik wil hem beter leren kennen) -Spelev (om met mijn taalmoeilijkheden te bewijzen dat ik kans kan maken)
#15 |
Banneling
|
![]() Paulus [size=1](alhoewel hij dit niet zal snappen)[/size]
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik nomineer Skill ook ![]() dus tot nu toe : Numarx Skill [size=1](ik snap vrijwel niks als het over mezelf gaat)[/size]
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() In de exacte wtenschappen: Herman Desmedt en Boer Bavo
In de economische wetenschappen: TomB en Dies In de literatuurwetenschappen, filosofie en andere absurde dingen: Aangebrande |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Brabo
Herman Desmedt Dies Jan Van Den Berghe dejohan
#19 |
Minister
|
![]() Dit is een krankzinnige oscar.
Enfin, ik mag geen 19 man nomineren, zodoende: Superstaaf (verdomd eloquent en vindt het perfecte evenwicht tussen relativeren en in leven blijven) TomB (overdosis common sense en economisch inzicht (althans, zo lijkt het, maar ik vermoed dat zelfs matig getrainden leken als ik kunnen neersabelen) Dies (rationeel zonder zich erin te wentelen, ik zou eens moeten stoppen hem altijd te vermelden, staat op economisch vlak ook meer dan bijzonder stevig) DeJohan (vleesgeworden Vlaams gezond verstand, als wij een serieuze vlag hadden, hij zou erop staan) Nu heb ik nog een iemand nodig. Een redelijk grof persoon, De Vexille-type. AyneRand was lichter dan heliumgas. Hmhm, Renaatszoon, al was het maar om zijn gedichten.
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Numarx Skill Abramis Patriot (!) en de Superstaaf. Zo. Als je de reden daarvoor niet zelf ziet ben je niet intelligent genoeg. Sorry. ![]()
|
![]() |