![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni "Ging voorheen door het leven als senator Q en is nu staatssecretaris voor Administratieve vereenvoudiging. Initiatieven zoals kafka.be trokken de aandacht van het publiek en recent nam hij ook initiatieven om het stemmen per volmacht eenvoudiger te |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() De vraag is even simpel als rechtlijnig: zou u België graag gebarsten zien?
www.b-u-b.be www.unitair.be
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Ja ! !
![]()
Ik, Belg, MOET gaan stemmen ! Een euroPARASIET, lees eurocraat MAG gaan stemmen en moet zich zelfs niet aan onze Vlaamse waarden aanpassen. Mijn moeder, die haar hele leven voor dit land heeft gewerkt en dus belasting heeft betaald, trekt minder pensioen dan een vreemdeling die hier pas is aan uitkeringen krijgt !!! Is dat nu democatie ?? Leve België ?? Neen dank U, niet meer voor mij !!! |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() En Di Rupo zijn pedofiele kop.
Oops, was eruit voor ik het wist, sorry.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar is da centrum hier hè???? .................................................. .....50 |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe ziet Q Belgie evolueren?
- blijft het federaal (met de nodige communautaire problemen en wanbestuur) - wordt het confederaal - of gaan we voor de totale splitsing? (die trouwens perfect haalbaar is, zie de Trends van deze week) |
![]() |
![]() |
#6 |
Schepen
|
![]() Volgens verscheidene bronnen is een atoombom ook een effectief middel om de conflicthaarden te blussen
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens verscheidene bronnen is een atoombom ook een effectief middel om alle conflicthaarden te blussen.
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |