![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ....wat voor dagelijkse bezigheid hebben jullie eigenlijk?
[size=1]kutvraag hé?[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fora terroriseren
[size=1](in't echt ben ik staatsveiligheid, vraag maar aan Spelev) [/size]
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....en jij? [size=1]smerig van mij, hé?[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grazen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Op kosten van de baas mijn tijd verspillen aan internetfora.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ademen, Eten en Slapen.
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
-hoe combineer je dit met onzin neerschrijven op politieke sites? -kunnen wij getuige zijn van deze talenten? (treed je op?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben student maatschappijleer (HBO), en verder breng ik veel tijd door op forums, ik notuleer bij de fractie vergadering van een gemeentelijke partij en ik zit op voetbal. Verder lees ik veel boeken (vooral romans) en ik verspil ook nog wel eens wat met tv kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Computers programmeren en superviseren en af en toe wat opzoekwerk op 't internet.
Nu is dat weer een fase van vooral programmeren, want er moet een nieuw stuk aan een client-server applicatie bijgeschreven worden. (Daarom dat ik de jongtse 2 dagen minder gepost heb.) Binnenkort zit ik misschien daardoor een tijdje full-time in Luxemburg. En nu moet ik weer wat verderdoen.
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Allez, ik zal de eerste stap dan maar zetten. Marktonderzoek. Ik schrijf dus onderzoeksrapporten voor rijke managers die allerlei trendy marketing woorden gebruiken maar geen idee hebben wat ze moeten doen maar het geweldig vinden dat zo ne rare kerel als ik ook die woorden gebruikt en hen komt vertellen wat ze volgend jaar moeten doen. Daarnaast valt "de klein mannen entertainen en onderhouden" onder mijn takenpakket, alsook die lekkere babe die naast mij slaapt gelukkig te houden door enerzijds fysieke nachtelmijke isnpanningen te leveren en anderzijds fynanciele impulsen te geven als de lokroep van de lichaams- en woonstversierselwinkels weer eens roept. Andere dingen: -Gitaar spelen, nummers schrijven, alleen thuis of met band eens goe rocken. Naar optredens gaan, het net afsurfen naar interessante groepen. -Zelfdesctuctief op dit forum zitten. -In de tuin zitten en naar de vogeltjes en de planten kijken -Vissen -Lezen -Af en toe nen Duvel drinken, het leifst op een terrasje. -Af en toe de psychonaut spelen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=1]BTW: waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=6930 http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=231877#231877 om precies te zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |