![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikken Dehaene en de andere graaiers hebben groot gelijk.
Want wie trapt het af als klant bij Dexia ? Wie ? Wie op dit forum, welke individuele klant, welk gemeentebestuur of welk bedrijfje ??
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Misschien een paar mensen die het beu zijn, zeker geen bedrijven of steden/gemeenten die een contract met hen hebben.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als die kerel een target heeft gekregen om de boel te herstructureren en niet om winst omhoog te krikken met x% (je zou ze hier nogal zien afgeven dan, meer winst, de schande!), en hij doet dat, dan is zijn bonus verdiend. Pech voor hen die dat niet kunnen verteren. Feel free om Dexia achter te laten als klant of feel free om als aandeelhouder je geld terug te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben aan't zien voor een nieuwe bank, welke zou jij aanraden? (Nee, ik ben (nog?) geen klant van Dexia)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een privébedrijf riante bonussen uitkeert en daarna over de kop gaat dan is dat hun zaak. Maar als een bank dat doet en daarna bij vadertje staat om geld komt bedelen dan vind ik het niet meer dan terecht dat bonussen op een laag pitje gezet worden. We zijn 2 jaar verder en het circus lijkt weeral te beginnen, dat is wraakroepend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Den dikken van Vilvoorde paste bijna niet op mijn TV scherm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ING, KBC ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ze zijn allemaal hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Moest ik nu nog een rekening openen, ik zou naar een kleine spaarbank of internetbank gaan.
De internetbanken scoren vrij goed - Rabobank en Keytrade krijgen zeer goede reviews. Ook Argenta, Record Bank en Europabank scoren goed. Bron : http://www.spaargids.be/sparen/verge...en-belgie.html
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar nog sparen.....no way....,ik heb de laatste drie jaar mijn vertrouwen verloren in een organisatie die spaargeld verzameld in Belgie,het "modernistisch belegd" vanuit Frankrijk,en nog steeds aan een feitelijk staatsinfuus hangt. In ruil mag ik jaarlijks eens gratis naar KUNST gaan kijken in de Brusselse hoofdvestiging.(de onbeschaamdheid ![]() Ze hebben mij dus meer en meer als KOST ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 april 2011 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al mijn spaargeld is al lang weggehaald.
Crash the banks, buy silver ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veronderstel dat U niet links bent en dus gewerkt hebt... en na enkele decennia een spaarpotje bijeen gespaard hebt (en wat geërfd ![]() Stel, een gegeven moment hoort U dat er een probleem is bij Argenta... Als een goede huisvader(-vrouw) denkt U... 'Ze zullen me niet hebben... Ik ga daar onmiddellijk al mijn geld weghalen!'.... Vraagstuk: 'Hoeveel jaren zal het duren vooraleer U in het bezit bent van uw laatste euro?'... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen doet (natuurlijk !!) wat hij/zij wil;
maar ik ben al langer bij Argenta. Deze bank was nergens betrokken bij moeilijkheden in de afgelopen bankencrisis; en ik vermoed dat ze nu evengoed gecontroleerd wordt als alle banken (integendeel, zelfs meer dan de anderen ...) De voornaamste reden waarom ik destijds veranderde, was hun zakenprofiel, te vergelijken met dat van Colruyt: geen bla bla van sjieke marmeren inkomhallen of andere grote sjie sjie ..., maar wel behoorlijke intresten, en gratis bancontact, kredietkaart en internetbankieren ... Sedert de bankencrisis zwierde ik alle polissen (vb. de gezinsaansprakelijkheid bij Ethias) van 'besmette' banken buiten. Ik moet van geen enkele van die banken/verzekeringen nog weten. (Ethias was nog zo voorkomend om mij een dreigbrief te sturen omdat ik zo laat was met de betaling - maar het is beneden mijn waardigheid om hen zelfs nog maar iets te laten weten). Maar dat is allemaal mijn punt niet bij deze draad. Mijn punt is: jullie (en alle Vlamingen) zijn toch zo gemakkelijk gelijk lammeren die naar het slachthuis geleid worden. Jouw bank had jou bijna liggen, het scheelde geen haar of je spaarboekje was Ijslands koud ... en jij blijft bij die bank !!)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Triodos bank is de meest ethische.
Maar praktisch, als je je rekening afsluit en een nieuwe opent, worden alle instanties dan automatisch verwittigd dat je nu een andere bankrekening hebt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
is mijn eigen bank.... in mijn woonkamer.... 3-zits met brede armleuningen enneuh zéér comfortabele zit-bank, je ligt er ook z�*�*�*lig op....... en t'ja sé mijn centen..... daar hebben ze bij de traditionele groot-banken géén zaken mee.... alles bij kleinere bank geplaatst, géén kosten en goeie dienstverlening ! kwestie van een appeltje voor de dorst achter de hand te houden in deze onzekere tijden van belabberd politiek crisis bestuur !
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |