![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Een goedemiddag allemaal,
Stel je voor dat dit mogelijk werd gemaakt, en dat ze net als Vaticaanstad als onafhankelijke staten worden beschouwd. En dat dus het Jodendom en de Islam als religie zich manifesteren als natie,met daaropvolgend zetels bij bijvoorbeeld VN zittingen of die van de Arabische liga. En dus ook via lobbyisten bepaalde zaken kunnen tegenhouden,en/of opstarten. Ik start dit op omdat ik een documentaire gezien heb over de rol van het Vaticaan in de wereldpolitiek, en daarna ben er meer over op gaan zoeken op het internet Ik heb geen politieke opleiding of misschien te weinig kennis maar ik denk wel dat de volgende bewering een stap is in de goede richting op weg naar wereldvrede. http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-232663 Ik ben van mening dat Nederland (of België natuurlijk ![]() Wat denken jullie hiervan? peace! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk zag ik al die plaatsen het liefst als onafhankelijke glasvlaktes, maar ik ben bereid mijn wensen te beperken tot onafhankelijke parkeerterreinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Jeruzalem is ook belangrijk voor het Christendom en de Islam, dus dat zal gegarandeerd conflicten veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |