![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Prachtig:
De volgende Volkswagen Kever is ontworpen door een Vlaming. Bij de Volkswagen Groep hebben ze al een Vlaming die Skoda's en de nieuwe generaties Bentley ontwerpt, nu nog een talent. De man komt uit een gezin van 'Assyrische' vluchtelingen in Mechelen, ik vermoed dat dat Iraakse christenen zijn. Als een migrant iets goed doet, verdient het ook vermeld te worden. Ironisch dat hij Nisan heet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knap wat die man bereikt heeft...
![]() Wat den auto betreft... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat de voorkant wel weer meer naar de kever van vroeger toegaat. Ik vind hem alleszins heel wat mooier dan de huidige versie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Waalse kever is een kever die rijdt op de naft van een ander.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me wel iets tof.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof wel, maar ik heb alles geen geld op overschot om zo een wagentje te kopen. Voor mij is het niet meer dan een duur gadget.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vlaamse mestkevers |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 3 mei 2011 om 11:04. |
![]() |
![]() |