![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Er is een steekproef gedaan met 250 man
en de conclusie is NVA blijft de grootste met 27,5 procent Ook zien we licht herstel bij CDV naar 17 procent en bij Open VLD 15,1 procent. Wrs te verklaren omdat zij dit land momenteel mogen leiden... Ook Vlaams Belang maakt weer opwaarts naar 14,7 procent ( immigratieprobleem blijft weldegelijk actueel en campagnes rond kopman De Winter vallen duidelijk in de smaak. SPA 10% = SPA verliest dankzij premiejager Tuybens... Groen gaat licht vooruit naar 9 % LDD blijft op de achtergrond 2.4% Kortom Links krijgt klappen als is dit enkel een steekproef... en staat het mss ver buiten de realiteit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
kun je misschien iets meer toelichten hoe die steekproef genomen is? overigens is 250 man inderdaad sowieso vrij weinig. vrede, redwasp
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() 50 mensen per Vlaamse provincie
totaal willekeurig met verplichting in te vullen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is deze peiling misschien georganiseerd door het VB?
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een enquete die je verplicht moet invullen... En dan nog vrij neutraal... Haha, ik mag jou al helemaal copstean! Met jou gaan we nog plezier beleven vrees ik. ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
misschien dus toch iets meer uitleg. en 250 blijft een vrij kleine steekproef. zeker als je in je resultaten een nauwkeurigheid tot 0,1% claimt (dat is een kwart persoon!) als we daar verder over nadenken, dan lijken de resultaten die jij opgeeft toch wel heel vreemd. hoeveel van de 250 respondenten hebben bijvoorbeeld op VLD gestemd (15,1% van 250 = 37,75 mensen)? hebben jullie voor die enquête mensen gevierendeeld? en is dat allemaal wel wettelijk? vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is geen grap
de conclusie is : dat Open VLD 15% haalt en stijgt en dat SPA klop krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
daarnet in je eerste post as het 15,1% en nu is het 15%. ze zijn op een paar minuten alweer een kwart persoon gedaald? overigens is 15% van 250 mensen gelijk aan 37,5 mensen (zevenendertig en een halve mens). lijkt me nog steeds een vrij sadistische enquête. en ja, dit soort vreemd onderzoek krijgt van mij niet direct veel vertrouwen. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 17 mei 2011 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
overigens vind ik het ook leuk dat er staat in je titel staat dat het een steekproef van 200 man is, terwijl je verder in de draad steeds over 250 man spreekt. kan het zijn dat je die enquête hier gewoon ter plaatse uit je duim aan het zuigen bent? vrede, redwasp
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Tja dat is jouw probleem. Als jij niet kan verdragen dat jouw partij mss achteruit gaat . Dat is jouw probleem
Ik zeg wat de uitslag is van de steekproef en tja zoiets kan hard aankomen he... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jawel, en ze wordt beter met de minuut!! Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() steekproef van 200 mensen
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Uw objectiviteit is weer ver te zoeken
mijn beste Uw affiniteit met de politiek is duidelijk niet groot genoeg U trekt alleen maar de linkse kar |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
als je een enquête uit je duim zuigt, doe dan op zijn minst je huiswerk en reken je resultaten door om te kijken of het mogelijk is. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb het al gezegd eh; Aan copstean gaan we nog plezier beleven! Wat een mooie dag toch weer.
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() ja wat wil je
rechtse partijen gaan idd vooruit in mijn steekproef dat is ook logisch als 40% van de allochtonen leeft van een leefloon 30% van de gevangene niet EU- vreemdelingen zijn 70% van de allochtonen in het BSO onderwijs zitten Wij jaarlijks miljoenen euros geven aan Moskees en minaretten en kap er dan de jaarlijke 100000 asielzoekers bij en we zijn er helemaal Er is niet alleen sprake van de vergrijzing maar ook van de verbruining en GENOEG IS GENOEG! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en ik hou me niet in , heb ik in het verleden niet gedaan en zal ik ook niet voor U doen mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was toevallig net hetzelfde van plan!! Vriend!
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() vuile linkse communist
|
![]() |
![]() |