![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() bron La Libre
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRUSSEL - In het kader van een grootschalige anti-terreuractie in Europa zijn in België vijftien personen opgepakt. Dat heeft het federaal parket vannamiddag op een persconferentie bekendgemaakt. In Milaan werd tijdens de gecoördineerde anti-terrorisme-actie een man opgepakt die verdacht wordt van betrokkenheid bij de aanslagen van 11 maart in Madrid.
Volgens Guy Verhofstadt kon dat niet in Brussel ![]() ![]() Tijdens een persconferentie in Luxemburg wees de Spaanse minister van Binnenlandse Zaken, José Antonio Alonso, al op de ,,arrestatie van verschillende mensen in België binnen het kader van het internationale terrorisme". Het federaal parket heeft nu bekendgemaakt dat het om vijtien personen in islamitische milieus gaat.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Bron VRT
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is dan ook nog maar een begin.
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() update VRT:
Citaat:
Wel leerrijk te vernemen is dat het dank zij de carabineries is dat ze die actie konden voeren. Hier in België hebben ze de middelen van Onkelinx nog niet gekregen om telefoontap te ondernemen tegen terroristen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eindelijk een beetje actie dus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Hoe verwijder ik dit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik denk toch dat het de politie is dat rasistisch is zenne !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ze zijn opgepakt en nu is het weer niet goed? Woordje uitleg?
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geen toeval..." zucht, na een tijdje wordt je daar ferm moe van heb ik gemerkt
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nu eenmaal druk die van buiten België komt. Was er die niet, dan waren er ook geen aanhoudingen gebeurd. België had immers niets te vrezen van moslimterroristen?
Dat is toch wat men hier altijd heeft laten uitschijnen. Het Blok mocht toch geen gelijk krijgen, nietwaar? Ikzelf heb meermaals verteld over een BOB-er die meer dan tien jaar geleden al met eigen oren hoorde waartoe in heel wat moskees werd opgeroepen maar, om één of andere reden, weigerde men ernaar te luisteren. Vandaag blijkt anders regelmatig dat er daar dingen gebeuren die we beter wél zouden willen weten. Nog even een ervaring uit mijn eigen leven herhalen om duidelijk te maken hoe diep één en ander in dit land al verstrengeld zit. Misschien herinneren jullie je nog de herrie die er was toen de veiligheidsdienst een aantal gegadigden afkeurden die in de moslimexcecutieve wilden opgenomen worden. Wie ziet nog de verontwaardigde, en slecht Nederlands pratende, man op tv die Pater Leman bijtrad en die schande sprak over de houding van de staatsveiligheid want de afgekeurden waren in geen geval fundamentalisten! Ik herkende de man als een Turkse inwoner van Beringen-mijn. Zijn naam is Kismaz. Hij gaf daar Turkse les aan een zestal vrouwen waarvan ikzelf al te vaak de enige aanwezige was. Dan ging het meestal niet over het leren van een taal maar over de islam. De man verdedigde dan ook vurig de Welvaartspartij. Partij die niet lang daarna verboden werd in Turkije... Van Kismaz persoonlijk vernam ik dat deze partij, in België wonende Turken, goedkope vliegtuigtickets bezorgde om in Turkije te kunnen gaan stemmen. Voor de Welvaartspartij, uiteraard. Tickets waarvan ook Kismaz en zijn gesluierde vrouw gebruik maakten. Er bestaat hier dus veel meer moslimfanatisme dan tot nu toe algemeen werd aangenomen. Ik durf zelfs beweren dat de islamiet in de grond extremistisch en fanatiek is. Deze godsdienst verplicht hen dat nu eenmaal. Daar blind voor blijven zal ons ooit duur te staan komen. Ik herinner me de schrijver Astor Berckhof die daar een kwart eeuw geleden al voor waarschuwde. Meer nog, hij voorspelde toen al dat het moslimextremisme het pleit uiteindelijk zou winnen.
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat er slachtoffers zullen vallen, en véél. Daar ben ik vast van overtuigt. |
|
![]() |
![]() |