![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou dat wel willen weten.
Ik zou, mocht er de keuze zijn in het warenhuis of bij de beenhouwer, opteren voor vlees dat geslacht is volgens "onze" normen van dierenwelzijn, èn ook volgens "onze" normen van a-religieus neutraliteit. link: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-het-weet.aspx en gijlie ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Ik denk dat alles goed aangegeven moet worden. Dat kan ook voor Moslims handiger zijn.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij kan't niet schelen, als't maar lekker vlees is.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister
|
Natuurlijk dient zoiets duidelijk op de verpakking te staan. De consument moet immers de keuze gelaten worden tussen wel of niet ritueel geslacht vlees en andere producten die in naam van één of andere godheid gezegend zijn.
|
|
|
#5 |
|
Gouverneur
|
vegetarisme!! Nog beter: halal uit de grond getrokken groenten!! zonder verdoving!! edit: een andere optie is, alleen nog maar verkensvlees kopen. Dan kunde wel vrij zeker zijn dat het alleen maar op Westerse wijze mishandeld is tijdens zijn leven in de veefabrieken, en tenminste niet nadien ook nog eens door moslims gemarteld want dat zou natuurlijk erger zijn!
Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 27 juni 2011 om 11:23. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Europees Commissaris
|
Varkensvlees ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gouverneur
|
Daarbij aanvullend:
http://www.gva.be/verkiezingen/2010/...achtingen.aspx Dierenliefhebbers & vegetariërs, stem dus niet op SPA
|
|
|
|
#8 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik wil dat zeker ook weten, zodat ik eraan voorbij kan gaan. Ik heb in Dubai het omgekeerde gezien : naast de slagerij waar alles hallal is, is een duidelijk aangegeven afdeling waar staat "for non-muslims" en daar kun je varkensvlees kopen in alle mogelijke vormen en bereidingen. Veel expats gaan daar hun inkopen doen.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Al maanden geleden boorde ik dit thema aan onder het deel van het forum dat volgens velen gevuld is met puur racisme en onwaarheden om haat te zaaien
http://forum.politics.be/showthread.php?t=154036 Toen waren er natuurlijk velen die hun ongeloof uitten ... Ik ben blij dat het eindelijk tot in de massa-media is geraakt. Ongelofelijk dat men het laatste half jaar problemen met vreemdelingen durft te bespreken.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 juni 2011 om 23:31. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|